Kullandığım Nemlendiriciler | Yaz 2015


Merhaba!

Kullandığım nemlendiricileri yazmak istedim. Az ve öz ürünleri kullanmaya gayret ediyorum. Hatta bu konu ile yazı yazmış mıyım diye blog'uma tekrar baktığımda, geçen sene bu günlerde yazdığımı gördüm. Bu yazı da güncellenmiş hali olsun.

Geçen seneki yazıyı ise buradan okuyabilirsiniz.



Genel olarak baktığımızda yüz, dudak, el ve vücut olarak dört bölümden oluşuyor.

La Roche Posay Anthelios Dry Touch Gel-Cream Spf 30+: Yüzüm için kullandığım ürünler arasında en sevdiklerim arasına giren bu ürün, cildinizi güneşten koruyor. Aynı zamanda matlaştırıcı bir etkisi var. Yani cildinize uyguladıktan sonra yüzünüzü parlatmıyor. Suya ve tere karşı dayanıklı olması ise özellikle makyaja başlamadan önce kullanmak için bire bir. Daha önce kullandığım La Roche Posay Effaclar Duo + bittiğinden yazın kullanmak için bunu aldım. Bu bitince yine eski ürüne geçeceğim.

Vaseline Cocoa Glow Besleyici Vücut Kremi: Özellikle duştan çıktıktan sonra kullanıyorum. Canlılık ve rahatlık veriyor. Nemlendirmesi de çok güzel.

Excipial Lipo: Kullandığım nemlendiriciler arasında tek değişmeyen ürün bu olmuş. Özellikle kuruyan elleriniz için mükemmel bir nemlendirici. Bunun yanı sıra dirseklerinize ya da gece yatmadan topuklarınıza sürdüğünüzde ertesi güne yumuşacık bir ciltle uyanabilirsiniz. Yazın fazla güneşlenip yanma durumunda da sizi çok iyi rahatlatacak bir formüle sahip. Bu yağ bazlı bir ürün, su bazlısı da var. 

Neutrogena Lip Balm: Artık kaçıncısını bitirdim hatırlamıyorum ama yaz kış kullanacağım tek lipbalm olarak tarihe geçiyor. Alkışlıyoruz.



Vücudumu güneşten korumak için Garnier Ambre Solaire Güneş Kremi'ni kullanıyorum. Ucunun fıs fıs aparatlı olması :') da ihtiyacınız kadar olanını kullanmanızı sağlıyor.



La Roche Posay EAU Termal Su: Yüz kremini alırken bir de bu ürün gözüme çarptı. En son 2010'da Antalya'da okurken kullanmıştım. Tabii ben de bir anılar, bir duygulanmalar... "Gel bebeğim sen" dedim ve sepete attım. İster makyaj öncesinde sıkarak makyajın daha uzun süre tutmasını, ister makyajdan sonra sıkarak kalıcılığını arttırabiliyorsunuz. Yine dediğim gibi eğer güneşte çok yandıysanız, yanan bölgelerinize sıkarak da acınızı bir nebze dindirebilirsiniz. 

Bepanthol Cilt Bakım Kremi: Senin ile ilgili ayrıntılı düşüncelerim; burada.

**

Okuduğunuz için teşekkürler! ^.^

Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Etiketler: , , , , , , , ,