Kullandığım Yüz Maskeleri | 2015


Merhaba!

Makyaj masamı düzenlerken kullandığım maskeler elime geçti, ben de memnun olduklarımı sizinle paylaşmak istedim.



Cettua After Night Fever Rahatlatıcı Maske

Adından da anlaşılacağı gibi koşuşturmalı bir gecenin ardından yorgun düşen cildinizi rahatlatmayı amaçlayan bir maske. Tabii ben gece gündüz fark etmeksizin, ne zaman cildimi solgun görsem kullanıyorum. Kağıt şeklinde olan bu maskelerden kutunun içinde 4 adet bulunuyor.

Temiz cildime maskeyi yarım saat kadar bekletiyorum. Haftada bir uygulamak yeterli oluyor. Maskeyi çıkardıktan sonra kalan jeli masaj yaparak cildime yediriyorum. Gerçekten bir nem bombası. Akşamında uygulayıp sabaj uyandığımda o canlılık hissini daha çok gözlemledim. Cildim hala yumuşacıktı. Cildinizi ciddi anlamda aydınlatıyor.

Yüzümdeki çok çok hafif kalan kızarıklıkların görünümünü bile en az seviyeye indirip, cilt tonumu eşitledi. Instagram hesabında paylaştığım bu fotoğraftan görebilirsiniz. Fiyatı ise 8 tl civarında olması lazım. En memnun kaldığım maskenin bu olduğunu belirtip diğerlerine geçiyorum.


Purederm Snail Hücre Aydınlatıcı Çok Aşamalı Bakım Maskesi

Yine temiz cildime paketin üstündeki serumu sürüyorum. Daha sonra kağıt maskeyi yüzüme yerleştiriyorum. 20 dakika kadar yüzümde bekletiyorum. İlk dakikalarda yüzünüzde bir karıncalanma gibi -yanma hissi de denilebilir- his oluşabilir. Daha sonra geçiyor hatta yüzünüze serinlik vermeye başlıyor. Bir önceki maske gibi büyük farktan ziyade gayet neme doymuş bir cilde kavuşuyorsunuz. Bu da haftalık bakımda benim için yeterli. Fiyatı indirimde 2 tl'ye denk gelmişti.


Pierre F. Estheticians Formula Gentle Peel Off Mask

Eveeet, gelelim seveni olduğu kadar nefret edeni de olan maskeye. Eğer bir kaç püf noktasını göz önünde bulundurup uygularsanız, bence memnun kalacağınız bir maske. Hatta bununla ilgili ayrıntılı yazımı buradan okuyabilirsiniz.




Bu maskeyi de arkadaşım hediye etmişti. Fakat daha kullanmaya vakit bulamadım. İnternette de bu maskeyle ilgili çok yazı bulamadım. Eğer kullananlar varsa, deneyimlerini mutlaka duymak isterim ^^

**

Okuduğunuz için teşekkürler!


Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"


Etiketler: , , , , , ,