Migros • Bayram İndirimi • Kozmetik Alışverişi


Merhaba!

Bayram indirimi furyasından siz de nasibinizi aldınız mı? ^.^
Ben "ben almiyim teşekkürler, şöööyle kenarından geçeyim" dedim ve sadece -yine- ihtiyacım olanları alıp çıktım.


Bu bayram alışverişlerinde Gratis ve Watsons'ın yaptığı indirimlerin integrailini almaya çalışıp "dur ne kadara denk gelecek" demeyi hiç sevmiyorum. Migros bu durumlarda net tavrını ortaya koyuyor; %50. Bu sefer bayram indiriminde Gratis'e hiç uğramayıp direk Migros'a yöneldim.

Toniğim bittiği için yerine yenisi alındı. Temizleme jelim ise oldukça az kaldı, stoklandı. Artık bu kaçıncı lip balm bilmiyorum ama yine memnun olduğum Neutrogena'nın bu sefer güneş korumalı olanını tercih ettim. Tatil yakın, meşaleleri yakın! nidaları ile Garnier'in -Deri Yakıcı Yoğurt Sürdürücü- Bronzlaştırıcı Yağı'nı sepete attım.

Siz tatil alışverişinizi yaptınız mı?

**

Okuduğunuz için teşekkürler! ^.^


Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Etiketler: , , ,