Plaj Çantamda Ne Var? | 2015


Merhaba!

2015 yazının "Plaj Çantamda Ne Var?" yazısına hoş geldiniz ^^
Geçen senenin yazısını buradan okuyabilirsiniz.

2013 ve 2014'teki "Plaj Çantamda Ne Var?" yazılarında çok fazla ayrıntıya girmişim. Bu yazıda ise klasik dergi, kitap, kulaklık, not defteri gibi şeyler bir yana, daha çok bakım ürünlerini ele aldım.


Öncelikle cildimizi korumakla başlıyoruz.

"Hemen bronzlaşmalıyım!" diyerek kendimi kaybettiğimde en son 22 yaşındaydım ve Antalya'nın güneşine yatmıştım. Sonuç; bir hafta boyunca yatağa uzanamamak ve deri değiştirmek oldu. Bu yüzden temkinli davranıyorum.

Öncelikle 30 Faktör Garnier Bronzluğu Ortaya Çıkaran Koruyucu Sprey'i kullanıyorum. "Koruyucu" olması benim için yeterli. Diğer edebiyat kısımları ile pek ilgilenmiyorum. İki gün boyunca güneşlenirken hep bu ürünü kullandım. Denize özellikle akşam üstü gittim. 

3. güne geldiğimde "artık güneşe alışan vücudumu cozurtturma vakti" diyerek Garnier Yoğun Bronzlaştırıcı Yağ'ı kullanmaya başladım. Gerçekten çok sevdiğim bir ürün oldu. Bir sonraki yazı bununla ilgili olacak, bu yüzden çok ayrıntıya girmiyorum.

Sadece vücudumuzu değil yüzümüzü de korumak çok önemli. Bu yüzden ürünlerini severek kullandığım La Roche Posay'i tercih ettim. 30 faktörlü La Roche Posay Anthelios Jel Krem'ini hem güneşe çıkmadan önce hem de cildimi makyaja hazırlarken -ki en son doğru düzgün bir makyajı ne zaman yaptım bilmiyorum- sürüyorum. Cildi yağlandırmadan direk mat bir görünüm verdiği için çok memnun kaldım.

Yüzümden sonra hâlâ kuruluk çektiğim dudaklarıma sıra geliyor. Her zaman kullandığım Neutrogena'nın bu sefer koruma faktörlü lipbalmını tercih ettim.


Her daim yanımda olan Angie Vücut Spreyi'ni tabii ki de unutmadım. Parfüm gibi arada sıkıyorum. Sıcak havalarda bu tür vücut spreylerini tercih edebilirsiniz.

Sprey dedim de, aslında eklemeyi unuttuğum bir ürün olmuş. Ama artık onu da yanıma alırsam 30 kilo yük ile gezinmek zorunda kalacaktım. La Roche Posay Termal Su'yunu çok severek kullanıyorum. Evde sıcaktan fenalık geldiğinde ve yatmadan önce temiz cildime sıkıyorum.

Denizden çıktıktan sonra -tercihen- temiz saçıma Elidor Ekspres Bakım Spreyi'ni sıkıyorum. Kokusu muhteşem. Gerçekten harika, rahatlıkla önerebilirim. Bunun yanında tabii ki de tarağımı yanımda bulunduruyorum. Ama son zamanlarda saçımı taramak yerine, tüm ıslaklığını alıp, uçlarını sıkarak doğal dalgasına kavuşmasını sağlıyorum. Saçlarım kuruduğunda ise çok doğal bir görünüm kazanmış oluyor.

**

Benim plajda yanıma aldıklarım bunlardı. Siz neleri tercih ediyorsunuz? ^^ 


Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Etiketler: , , , , ,