Gratis Alışverişi | 18 Ağustos 2015

09:30


Merhaba!

Minik bir alışveriş yapmıştım Gratis'ten. İhtiyaçlara yönelikti. Kayıtlara geçsin diye, hemen buraya yazıp kaçıyorum.


  • Tatillerde en büyük yardımcım olan minik seyahat şişelerini stoklamakla başladım.

  • Diş macunum bitmişti. Biraz da beyazlatma etkisi olan bir diş macunu istiyordum. Aslında Arm&Hammer alacaktım ama yoktu, onun yerine ikinci yedek Clinomyn diş macunu devreye girdi ^^ (Sigara içmiyorum ama etkisinden memnun kalanları okuduğum için aldım, sigaradan nefret ederim^^)

  • Asetonum bittiği için hemen yenisi alındı. Benri'nin bu asetonunu gayet sevdim. Keskin bir aseton kokusu yok. Rahatlıkla koyu renkli ojeleri çıkartabildim.

  • Yine seyahatte lazım olan bir ürün; diş fırçası kabı.

  • Islak mendil yiyorum ben başka açıklaması olamaz.

  • Kasada da yine bu aralar herkesin favorisi olan Marseillais Duş Jeli'ni aldım. Pek ahım şahım bir etkisini görmedim. Güzel kokuyor.

  • Benri Disk Pamukları da siz yiyorsunuz bence, indirimli indirimsiz bulunmuyor arkadaş -.- Kasanın arkasında duruyordu minik boyları. Dedim "ver şuradan bir Benri disk".


**

Benim minik Gratis alışverişim bu kadardı ^^

Okuduğunuz için teşekkürler!

Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Bunları da beğenebilirsin;

0 yapılan yorum

Reklam amaçlı blog URLsi bırakılan, küfür, hakaret, rencide edici, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar cevaplanmayıp silinecektir. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında dava açılabilmektedir.

BANA ULAŞIN

Ad

E-posta *

Mesaj *