Yves Rocher Alışverişi


Merhaba! 

Sonunda Yves Rocher'tan bir şeyler alabildim! Balıkesir'e çok uzun zaman önce şubesi açıldı ama ben bir türlü gidip bir şeyler bakamıyordum. 


Bir önceki makyaj süngerimi makyaja başlarken almıştım ve hiç beğenmemiştim. Bu saatten sonra makyaj süngeri ile işim olmaz derken, Yves Rocher makyaj süngeri o kadar çok övüldü ki, bir şans vermek istedim, iyi ki de vermişim.

Tabii ki de ilk seçimim herkes tarafından sevilerek kullanılan Yves Rocher makyaj süngeri oldu. Önce süngerle yukarıda gördüğünüz gibi bir beş dakika oynadım -.-  Yumuşacık ve ıslattığınız zaman kocaman oluyor. Resmen ponçik.


Kullandığım Missha BB kremini bu sefer bu makyaj süngeri ile cildime uyguladım. Uygulamadan önce süngerin ıslaklığını iyice aldım. Uygulama sonucunda doğal bir sonuç elde ediyorsunuz, gayet beğendim. Fiyatı da 10 tl'ydi.


Lipbalmım bittiği için de bu vanilyalı lipbalmı aldım. Mükemmel kokuyor. Uzun süre de dudaklarınızda kalıyor. Nemlendirmesini de çok beğendim. Fiyatı; 10 tl.

**

Yves Rocher'tan ilk defa alışveriş yaptığım için üyelik kaydım yapıldı, bir çok indirim kartı verdiler. Doğum günümde ve bundan sonraki ilk alışverişimde de hediyeler gelecekmiş, bakalım ^^

Sizin favori Yves Rocher ürünleriniz neler, pek alışveriş yaptığım bir marka olmadığı için hangi ürünleri iyi bilemiyorum. Yardımınıza ihtiyacım var ^^

**

Okuduğunuz için teşekkürler!

Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Etiketler: , , ,