Kıyafet Alışverişi: H&M, LCW, Addax, Koton, İstanbul Export


Merhaba!

"Ay Mine sürekli kozmetik kozmetik içimiz şişti" diyenler için kıyafet alışverişimi buraya ekliyorum! ^^ Arada bir değişiklik iyidir.

Bu kıyafetler son bir, bir buçuk ayın birikimi diyebiliriz. Çok incik cıncık olanları da eklemek istemedim, yoksa yazı uzaya kadar gidecek. Derledim toparladım, belirli başlı parçaları paylaşıyorum.


Kutsalımız olan basic tişörtlerden başlayayım. Siyah ve beyaz tişörtü İstanbul Export'tan (her biri 10 tl), kırmızı (7 tl) ve gri olanı ise (hatırlayamadım tl) Koton'dan aldım. Gri olana tişört demek biraz saçma olacak çünkü baya kalın. Kış için ideal. Onun ben şeklini şemalini yerim.




Ya sanki bundan sonra çok tatil yapabilecekmişim gibi gittim iki tane şort aldım. İşte bunlar hep "öbür yaza giyerim" dediğimiz için. Açık mavi şort İstanbul Export'tan 30 tl. Beyaz şort LCW'dan 25 tl. Benim artık klasiklerimden olan yüksek bel pantolon ise (40 tl) yine Koton'dan. Bu sefer rengini biraz açık tercih ettim. Kumaşı yımışacık.



"Bu yaz yaptığın en güzel şey neydi Minecim" diye sorarsanız, işte bu H&M'den aldığım tulumdu derim. Ankara'ya gittiğim zaman öyle elime geldiği için almıştım. Hatta hiç giyeceğimi sanmıyordum. Lazım olur diye alıp bir kenara atmıştım. Ama bayram tatili boyunca adeta kurtarıcım oldu. Pamuklu olması da mükemmel. Hiç terletmiyor ve çok rahat. Keşke Çanakkale ve İzmir(açılacak) H&M şubeleri arasında kalan bir Balıkesir'de yaşamasaydım da, bütün renklerini sepete indirseydim, hey gidi. Fiyatı 30 tl olmalı.

Addax'dan bir kaç parça aldım, bu bana kalan ^^ Diğerlerini en yakın arkadaşıma bayram hediyesi olarak almıştım. Sahilde dinlenirken bikini üzerine giymelik, rahat ve şık bir püsküllü siyah renk bluz(?) aldım. Fiyatı 12 tl.

"Ya ben işlerimi halletmeye çıkmıştım, bu ne ara poşete girdi?!" dediğim ama iyi ki de aldığım, ucu dantelli, bol duran, beyaz bluzu İstanbul Export'tan aldım. Artık sahilde üstümden çıkartmam. 30 tl. (Birazcık buruşmuş, çünkü; poşet)




Geçen sene stok yaptığım bikinlerimi farklı kombinleyerek kullanmaya devam ediyorum. O çılgın alışverişin yazısı burada. Koton'da gezerken denk gelen ve rengini çok sevdiğim bu mayoyu da bikinilerin arasına ekledim. İlk mayom bu oldu; YERLER. (30 tl)

**

Önümüzdeki hafta zengin olduğumda (bursu yatacak) bir kaç tane gözüme kestirdiğim ayakkabıya dalacağım. Onu da sizlerle paylaşırım. ^^

Son zamanlarda aldığım parçalar bunlardı. Sizler nerelerden alışveriş yapıyorsunuz? Favori parçalarınız neler oldu?

Okuduğunuz için teşekkürler. Hepinize öpücükler.


Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Etiketler: , , , , ,