Avon Ultra Color Bold Ruj: Coral Burst


Herkese merhaba!

Bir kaç hafta önce blogun Instagram hesabından Kendall Jenner'ın Estee Lauder için seçtiği "Restless" rengi ruju görüp aşkımı ilan etmiştim.



Türkiye'ye gelmiş olacak ki bir çok makyaj bloggerında da görmeye başladık. Ben de çekmecemde uzun süre duran, ama nerede kullanacağımı bilemediğim için şimdiye kadar süremediğim "Avon Ultra Color Bold Coral Burst Ruj"u meydanlara çıkardım.


Neden bu ruj derseniz, Estee Lauder'ın Restless rengi ruju ile Avon'un Coral Burst rengi rujunu oldukça benzetmiş olmam. Turuncu alt tonlu bir kırmızı olarak karşımıza çıkıyor ikisi de. Restless rengi bir tık daha turuncu olsa da "amaaan bu kadar ince farkı kim bilecek" diyorum ve devam ediyorum.


Avon'nun bu ruju tek sürümde rengini veren, çok parlak olmayan ama aynı zamanda mat da durmayan, kolay sürülebilen ve dudak çizgilerine dolmayan bir yapıda. Aynı zamanda uzun süre dudaklarınızda kalıyor.

Özellikle bronz tende harika duran bu renge aşık olmamak elde değil, kalp.


Kendall Jenner bu ruj rengini toprak tonlarında bir göz makyajı ile tercih ettiği için ben de göz makyajımda far olarak elimdeki Essence 16 Triple Choc rengini kullandım. Çok güzel bir toprak tonu. Göz kapaklarıma ve kirpik diplerime sürüp karıştırma fırçası ile dağıttım. Göz altlarında ise Rimmel London Wake Me Up kapatıcı ve dudak üstünde ise Essence Soo Glow! aydınlatıcı var. 



Not 1: Bu arada Kendall Jenner makyajını yapmak işte bu kadar basit! ^^ Siz isterseniz yoğun bir rimel uygulaması yapıp, allık sürerek birebir görünüm elde edebilirsiniz.

Not 2: Golden Rose rujlarını araştırırken sanırım Velvet Matte 6 numara da bu Kendall Jenner'ın rujuna çok benziyor. İki renk karıştırılıp kullanılabilir. Ruja buradan bir göz atabilirsiniz.

**

Avon'un bu rujunu ise online sitesinden bulabilirsiniz.

**

Okuduğunuz için çok teşekkürler! Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!


Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Etiketler: , , , , , ,