Bitenler | 31 Ağustos 2015


Merhaba!

Kısa bir aradan sonra tekrar birlikteyiz. En son Mayıs ayında "Bitenler" yazısı yazmışım. Son bitenlerle de tekrar karşınızdayım ^^

Hemen başlayalım;


D&P ve Loris Parfüm, Roll On, Duş Jeli: Doldurma parfümde çok çok uygun fiyatlı olan Loris'i çok seviyorum. Özellikle duş jelleri çok kalıcı oluyor. Parfüm, roll-on ve duş jelini birlikte kullanınca güzel bir uyum yakalayabiliyorsunuz. Onun haricinde tek tercihim Batı Sezer'in doldurma parfümleri oluyor. Originaline en yakın kokuları hep buradan kullandım. Ayrıntılı yazısını buradan okuyabilirsiniz.

Neutrogena Visibly Clear Serisi: Arındırıcı Jeli olsun, toniği olsun aylardır, hatta bir yılı geçkin süredir kullandığım bir seri oldu. Etkisi çok güzel. Şimdiye kadar kullandığım temizleme jellerinden en çok temizlenmiş hissi aldığım ürünler bunlar, rahatlıkla kullanınız.

Mac Pro Longwear Kapatıcı: 1 yılı aşkın sürede anca bitirdiğim ama çok severek kullandığım bir ürün oldu. Hatta son zamanlarda bitsin diye, BB kremin içine bir pompa ekleyip öyle kullandım. Makyajımın kalıcılığını böylece arttırmış oldum ve akşama kadar kıpırdamadı bile. Şimdi ise Loreal'in True Match kapatıcısını ya da LA Girl Pro Concealer'ı denemek istiyorum. -tabii bunlara bakıncaya kadar başka bir şey aldım, bir sonraki yazıda olacak-

La Roche Posay Effaclar Duo +: Çok severek kullandığım bir ürün daha. Bittikçe alınıyor. Ayrıntılı yazısı ise burada.

Maybelline Black Drama Rimel: Artık kaçıncıya bitiyor bilmiyorum. Su bazlısı da çok başarılı. Geçen gün yanlışlıkla onu kullandım ve üç gün gözümden çıkmadı. Ayrıntılı yazısı burada. Su bazlı olanın ise şurada ^^

Neutrogena Lipbalm: Roaccutane tedavisinin bana bıraktığı en güzel şey (!). Dudaklarımı sürekli nemlendiriyorum -hâlâ-. En sevdiğim lipbalm ise bunlar. Bir de Yves Rocher'ınkileri seviyorum.

Wet n Wild Brulee Far: Kanayan yaramız, stoklarda tutamadığımız, bulursak başımızın üstüne koyduğumuz canımız farımız. Bitti derken bunalımdaydım, taaa ki Çeşme şubede denk gelesiye kadar. Şimdi mutluyum.

The Balm Mary-Lou Manizer Aydınlatıcı: Ya sen neden krem formda değilsin? Krem formda ol, 100 tl ol, almayan... Kırılma özelliği haricinde mükemmel bir aydınlatıcı ama işte kı rı lı yor. Bunun haricinde şu an Essence Soo Glow! Aydınlatıcı'yı kullanıyorum ve çok memnunum. Ayrıntılı yazısını buradan okuyabilirsiniz. Ciddi bir şekilde tavsiye ettiklerimdendir.

Rimmel Stay Matte Pudra: Klasikleşmiş pudramız kendisi artık. Söylenecek çok şey bir yok. Fiyat/performans açısından en en başarılı pudralardan. Bitti ve yenisi alındı.

Bordo Ojeler: Pastel, Flormar, Golden Rose... Artık ben bordo oje aramaktan, sürmekten bıktım. Her çarşıya çıktığımda çantamda bir bordo oje ile dönüyorum, hastalık oldu. Beğendiğim ve sürekli yenilediğim bordo ojeleri ise buradan okuyabilirsiniz. 

İpana Pro Expert Diş Macunu: Beyazlatıcı etkisi varmış diye aldım, ama pek bir etkisini göremedim. Sonra biraz araştırdım Arm & Hammer Diş Macunu'nu almaya karar verdim, onu da bulamadığım için Clinomyn Diş Macunu'nu aldım. Birazcık da olsa etkisini gördüm. Bundan daha memnun kaldım diyebilirim. Ama gönlüm hala Arm & Hammer'ı denemekte...

Duru Duş Jeli: Yine etkisiz bir duş jeli. Ya ben duş jeli seçme özürlüyüm ya da bilmiyorum. Hayatımdaki tek boşluk bu olabilir.

Blendax Isırgan Özlü Şampuan: Severek kullandığım bir şampuan daha. Isırgan özlü olması nedeniyle yağlı saçlar kullanabilir. Ağırlık yapmayan ve hacim veren bir etkisi var.



Yılda üç kere saç kurutma makinesi telef etmezsem rahatlayamıyorum. Bir leşim daha oldu. Yerine bundan aldım.

**

Benim bitirdiğim ürünler bunlardı, siz hangi ürünleri çöpe gönderdiniz? ^^

Okuduğunuz için teşekkürler!

Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Etiketler: , ,