Yeniler | 1 Eylül 2015


Merhaba!

Son bir kaç aydır ihtiyaçlar haricinde pek kozmetik alışverişi yapmadım. "Yeni" denebilecek pek ürün yok. Bunlar ise son haftalarda aldıklarım;




Cecile'in ojelerini çok seviyorum. Özelikle kalın fırçalı olduğu için tek sürüşte harika bir sonuç elde edebiliyorsunuz. Bu gri rengi de kışın çok kullanmıştım. Cecile'in 66 numara bu ojesinin yerine Flormar'ın 427 numarasını aldım. Bakalım yerini tutabilecek mi?


Yazın hiç makyaj yapmamama rağmen bu kadar ten ürününü ben nereden aldım, bilmem. Uzun zaman sonra Watsons şubesi görünce kendim geçtim ve Rimmel London fondötenini ve kapatıcısını sepete attım. 3-4 kere kullandım ve gayet memnun kaldım. Benim için yeterli ikisi de. 

Önceden de La Roche Posay CC krem almıştım. Fakat daha ikinciye kullanmaya kalmadan üst tarafı çatladı? Bildiğiniz kokusu falan geliyor, umarım kuruma yapmaz. Yüzünüze uyguladığınızda ise parlak bir görünüm elde ediyorsunuz. 30 faktörlü olmasının bunda büyük etkisi var. 5-10 dakika içinde cildiniz ile bütünleşiyor ve kızarıklıklarınızı azaltarak, daha sağlıklı ve bakımlı bir görünüme kavuşuyorsunuz. Pudra ile sabitlediğinizde tadından yenmez.


Seyahat boyu olan bütün kozmetiklere ilgim arttı. "Aman lazım olur" diye diye her şeyi sepete yolluyorum. Bunlardan biri yine seyahat boyu şişeler oldu. Diğeri ise Elseve'in bu şampuanı ve saç kremi oldu. Benri disk pamuklarını sonunda bulabildim.

Arm & Hammer diş macununu bulamadığımı "Bitenler" yazımda belirtmiştim. Gratis'te hem büyük boyunu hem de seyahat boyunu buldum. Denemek için sabırsızlanıyorum.

Bunların dışında Wet n Wild Cinnamon Spice rujunu aldım. Kiremit renginde bir ruj. Sonbahar için güzel bir olduğunu düşünüyorum. Ayrıntılı fotoğrafları ilerleyen yazılarda gelecek.

...ve rengine ba yıl dı ğım Flormar 231 numara suya dayanıklı dudak kalemini aldım. Mor desen değil, kahverengi desen hiç değil. Göze batmayan ama bir o kadar dikkat çeken bir renk. Sürümü çok kolay, yumuşacık. Ayrıntılar gelecek.

**

Benim aldığım yeni kozmetik ürünleri bunlardı. Sizler son zamanlarda kozmetik alışverişi yaptınız mı?

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!


Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Etiketler: , , , , , , , ,