Golden Rose Velvet Matte Ruj No: 02


Merhaba!

Golden Rose'un sitesinden iki parçalık alışveriş yapmıştım. Alışverişin bir parçası ise bu Golden Rose Velvet Matte 02 numara ruj oldu.



Gül kurusu rengindeki rujları çok seviyorum. Bu ruju da ayrı bir heyecanla almıştım ama sanırım bende pembe renk durdu :( Elimin üstünde denediğimde gül kurusu ama dudağıma uyguladığımda pembe renk duruyor gibi. Farkı görebilmeniz içinse şöyle karşılaştırmalı bir çekim yaptım.

Benim amacım buradaki gibi durmasıydı. Ama yine de bu ruju çok beğendim. Çünkü ismi gibi o kadife hissi alabiliyorsunuz. Mat olmasına rağmen kesinlikle kurutmuyor. Çok çok beğendim.


Sanırım 14 numarasını almam gerek, eğer denk gelirse bu sefer deneyerek almayı düşünüyorum. Yapısı ve kalıcılığı bakımından bence bütün serisini sepete atmak lazım ^^

**

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!


Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Etiketler: , , ,