Makyaj Masası Düzenim | 2015


Merhaba!

Her yıl makyaj masası düzenimi sizlerle paylaşmaya çalışıyorum. 2013 ve 2014 makyaj masası düzenimden sonra 2015'inki bugüne kısmetmiş ^^ -Makyaj masası düzenim evrim geçirmiş, evet. Özellikle 2013'te kör olabilirsiniz.-




Ten Ürünlerim;


Şu an Missha BB kremi kullanıyorum. En son yazın başında kullanmıştım. Arada minik sivilce çıktığında kapatmak için kullandım. Mecbur kalmadıkça makyaj yapmayı da düşünmüyorum. Yeni olarak elimde şu an iki ürün var. Biri La Roche Posay CC krem. biri de Rimmel Match Perfection fondöten. Kapatıcı olarak Rimmel Wake Me Up yeterli oluyor.

**

Kullandığım Nemlendiriciler;


Özellikle yaz aylarında dışarı çıkmadan önce ya da sahilde mutlaka La Roche Posay 30 faktörlü güneş korumalı kremini sürüyorum. Eğer makyaj yapacaksam ya da cildimi temizlediysem Effaclar Duo +'ı cildime uyguluyorum. Bepanthol'u ise gün içinde evdeysem sürüyorum. Neutrogena el kremi özellikle kışın en çok tercih ettiğim kremlerden oluyor. Excipial Lipo ise çatlayan eller, ayaklar ve dirsekler için bire bir. -kendisi egzama kremidir zaten- Vücudum içinse duştan sonra Vaseline nemlendirici kremi kullanıyorum.

**

Cilt Bakım Ürünlerim;


Makyajımı her zaman Neutrogena Arındırıcı Temizleme Jeli ile yıkayıp, Bioderma H2o makyaj temizleme suyu ile kalanları temizleyip Neutrogena tonik ile siliyorum. Ara sıra ise La Roche Posay termal suyunu cildime sıkıp nemlendiriyorum.

**

Vücut Bakım Ürünlerim;


Nem bombası Johnson's Baby sprey yağı ve Angie vücut spreyi favorilerimden. -Kokusu çok güzel!-

**

Saç Bakım Ürünlerim;


Saçlarım içinse kullandığım demirbaşlar bunlar; Elseve Mucizevi Yağı her zaman olmasa da, haftada iki üç kere saçlarıma bolca sürüyorum ve saçlarımı örerek sabaha kadar bekletiyorum. Özel zamanlarda saçlarım bozulmasın diye sabitlemek amacıyla bu saç spreyini kullanıyorum. Goldwell'in bu ürünü ise saçları düzleştirmeden önce koruyor ve daha uzun süre düz kalmasını sağlıyor. -ama sorun en son ne zaman saçını düzleştirdin diye? bilmiyorum. tşk.- 

Elidor bebeğim ile ilgili düşüncelerimi direk buradan okuyun ki yazı boşuna gitmesin :')

**

Güzel güzel bronzlaşmak için kullandığım ürünler;


Garnier Yoğun Bronlaştırıcı Yağ ile Bronzluğu Ortaya Çıkaran Koruyucu Sprey bu yaz yanımdan ayrılmadılar.


**

Haftalık cilt bakımı için en sevdiğim iki ürün;
-Bir de burada bahsettiğim maske tabii ki de-


Pierre F Estheticians Formula Gentle Peel Off Mask -tek seferde yazabilene helal olsun- ve Purederm Snail Hücre Aydınlatıcı Çok Aşamalı Bakım Maskesi en sevdiğim maskeler.

**

Son olarak makyaj masasının çekmecesine bakalım;


**



Elimden geldiğince yazının kısa olmasına dikkat ettim. Buraya kadar okuduysanız ne mutlu bana! ^^ Umarım faydalı ve sizlere fikir verebildiğim bir yazı olmuştur. 

-Şu iki kalemlikte olan ürünlerin ayrıntısını ayrı bir yazıda yazmaya karar verdim-


Okuduğunuz için teşekkürler!


Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Etiketler: , , , , , ,