Wet n Wild Ruj: Cinnamon Spice

09:30


Merhaba!

Bu aralar sanırım dudak kalemlerine ve rujlara taktım. Ya da şöyle diyebiliriz; eskiden aldıklarımı toplu bir şekilde anlatıp geçerdim. Şimdi ise tek tek ürün yorumu paylaşmaya başladım.


Bu ürünlerin de gerçekten beğendiklerim arasından olmasına dikkat ediyorum. Yine "Yeniler" yazısında bahsettiğim Wet n Wild Cinnamon Spice rujunu daha ayrıntılı göstermek istedim.



  • Wet n Wild Cinnamon Spice kiremit renginde bir ruj. Tam sonbahar-kış döneminde kullanılabilir.
  • ...ve yine -bence- çok hafif bir göz makyajı ile günlük bile kullanılabilecek bir ürün. Diğer Wet n Wild rujlara göre daha kolay sürümlü bir ruj.
  • Kalıcılığı çok iyi.
  • Koyu ruju sürmek zor olabiliyor. Ben önce fırça ile dudak kenarlarını çerçeveliyorum daha sonra içini dolduruyorum.
  • Daha da matlaştırmak istiyorsanız üzerinden transparan pudra geçebilirsiniz. Ama bence parlak da değil mat da değil. Rahatsızlık vermiyor.

                                                                         **

Wet n Wild Cinnamon Spice ruj ile ilgili kısa ve öz düşüncelerim bunlardı. Peki ya siz bu ruju hiç kullandınız mı?


Okuduğunuz için teşekkürler!




Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Bunları da beğenebilirsin;

0 yapılan yorum

Reklam amaçlı blog URLsi bırakılan, küfür, hakaret, rencide edici, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar cevaplanmayıp silinecektir. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında dava açılabilmektedir.

BANA ULAŞIN

Ad

E-posta *

Mesaj *