Golden Rose Alışverişi


Merhaba!

Golden Rose'un internet sitesinden merak ettiğim için ve deneme amaçlı aldığım iki üründen bahsedeceğim. Biri sevgili Görkem'in önerisi ile alınan Golden Rose Fondöten Fırçası, diğeri ise Golden Rose Velvet Matte 02 numara ruj.




Bu fırça Golden Rose Fondöten Fırçası olarak geçiyor ama Görkem gibi ben de pudra sabitleme de ve allık sürmede kullanmak için aldım. Hatta merakımdan fondöten için kullanayım dedim ama hiç memnun kalmadım. Fırça çok çok yumuşak olduğu için fondöten fırçaya değdiği yerde kalıyor ve mümkün değil dağılmıyor. Hatta yıkamaya kalktığımda çok zor çıkarttım -tüy dökmedi-. Bu yüzden bu fırçayı sadece pudra ve allık uygulamasında kullanmaya devam edeceğim. Ürüne sitesinde göz atmak için burayı tıklayabilirsiniz.

Golden Rose Velvet Matte 02 numara ruj ile ilgili düşüncelerimi ise buradan okuyabilirsiniz.

Golden Rose, yaptığım bu alışverişin yanında; Golden Rose Liquid Powder Mineral Fondöten'i ve bu üç ojeyi yollamış, çok mutlu oldum, teşekkürler ^^


Golden Rose Liquid Powder Mineral Fondöten'i hemen uyguladım ve çok beğendim. Rengi bana çok açık geldiği için fotoğraflamadım ama sırf denemek amaçlı cildime uyguladım. Kapatıcılığı çok güzel. Aynı zamanda cildiniz nefes alabiliyor, ağırlık hissetmiyorsunuz. Başlarda parlak dursa da cildinize oturduktan sonra daha mat bir görünüm elde ediyorsunuz. Sitesinden baktım, 25 tl'lik bir ürün için çok çok güzel bir sonuç. Ayrı olarak alıp deneyebilirim. Ayrıntılı bilgiyi sitesinden okuyabilirsiniz.


Ojelerden en sevdiğim tabii ki de beyaz renk oldu. En kısa zamanda deneyip düşüncelerimi blogun Instagram adresinden paylaşacağım.

**

Okuduğunuz için teşekkürler!


Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Etiketler: , , , , ,