Okul Makyajı: Uygun Fiyatlı Ürünlerle


Herkese merhaba!

Eğitim amaçlı yurt dışında olduğum için maalesef çok sık yeni yazı ekleyemiyorum. Yeni yazıları ne zaman eklerim ederim bilmiyorum ama bu bir deneme olsun. Fotoğraf makinemi almadım, telefon ile çekim yapmaya çalıştım. Umarım beğenirsiniz ^^


**

Burada kullanmak için az ve öz makyaj malzemesi seçmeye çalıştım. Derse ya da dışarı çıkacaksam neredeyse aynı makyajı yapıyorum. Eğer gece dışarı çıkacaksam da koyu bir ruj ile günlük makyajımı gece makyajına çeviriyorum.


Bu yazıda ise uygun fiyatlı ürünlerle okul makyajımı sizinle paylaşmak istedim. Hem de makyaja yeni başlayanlar için okul makyajı nasıl yapılır naçizane fikrimi anlatmış olurum.


Benim yaptığım okul makyajı çok basit. Temel amaç; dinç ve sağlıklı görünmek.









Kullandığım fırçalar ise;


**

Uygun fiyatlı ürünlerle basit okul makyajı önerim böyleydi. Sizin okul makyajınız hangi makyaj malzemelerinden oluşuyor?

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere! ^^

Sevgilerimle,



Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Etiketler: , , , ,