Yeniler, Bitenler & Çöpe Gidenler | Ekim 2015


Merhaba!

Bavulda yer kaplamasın diye kullandığım kozmetik ürünlerini en az sayıda tutmaya çalıştım. Nasıl olsa gittiğimde oradan alırım diye düşünmüştüm. Ama benim için istediğim ürünleri bulmak zor oldu.

Özellikle severek kullandığım Neutrogena Yüz Temizleme Jeli'ni hâlâ bulamamış olmak acıma acı katmakta... -.- Aldığım şampuan saçımı köpürtmüyor, saç kremi yumuşatmaktan başka her şeyi yaptığı için gereksiz pahalı ürünler almak zorunda kaldım.

Bundan bazılarını ön yargılı bir şekilde almıştım, fakat çok memnun kaldım. Zaten ayrıntıları şimdi okuyacaksınız. Bakalım yeni aldıklarım, bitirdiklerim ve direk çöpe attıklarım nelermiş;








Acele bir şekilde aseton almam gerekiyordu. Adını bile yazmak istemiyorum buraya ki Google istatistiklerine girmesin, o kadar nefret ettim. Bu aseton değil, resmen sulandırılmış uhu. Aman tanrım o nasıl bir kokudur. Hadi kokusu geçtim, ojeyi çıkarttıktan sonra tırnak kenarındaki etler sanki çamaşır suyunda bir gün bekletmişim gibi bembeyaz oluyor. Derimin eridiğini hissedebiliyorum. Düşmanımın sepetine girmesin, o derece.


-Clean&Clear'ı tekrar ekleyip fotoğraflamışım, uhu kafa yaptı tabii...Onu görmeyin.-



Doldurma parfüm yoksa, burnum eriyesiye kadar "benzer parfümü arama timi"m var. Eskiden kullandığım Angel parfümü ile aynı kokuda olan bu 10 zl'lik sudan ucuz parfümü aldım. Gayet güzel. Memnun kaldım. Artık böyle idare edeceğiz.

**

Uzun süredir yazı yazmayınca çenem düştü evet, okuduğunuz için çok teşekkürler, bir sonraki yazıda görüşmek üzere! ^^

Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Etiketler: , , ,