Emily Dudak Kalemi 204 & 217 Numara


Merhaba!

"Bebeğim oldun daha ilk günden" içerikli yazıma hoş geldiniz. Lafı fazla uzatmadan iki gün içinde favorim olan iki dudak kalemi ile sizi tanıştırmak istiyorum.
Işıksız ortamda filtre kullanılmadan çekilmiştir.

Uzun zamandır kahve alt tonlu doğal duruşlu gül kurusu renginde -ee pes- bir ruj istiyordum, hatta bunun için Golden Rose'un mat rujlarından 02 numarayı almıştım. Herkeste gül kurusu duran ruj sen gel bende pembe dur. Şaşırdık mı? -haayııııırr-

Kozmetikten çok alakasız bir yerde alışveriş yaparken bu Emily dudak kalemlerine denk geldim. Çok az renk vardı, bu ikisini de göz kararı ile hiç denemeden aldım. Eve gelip denediğimde ise ba yıl dım.


Emily Dudak Kalemi 204 Numara

Emily Dudak Kalemi 204 & 217 Numara

Sürümleri o kadar kolay ki, adeta ruj sürmüşsünüz hissiyatı ve görünümü veriyor. 


Emily Dudak Kalemi 217 Numara

Kahverengi ruj(!) arayışım da böylece sona erdi. Kısmet Emily'nin 217 numara dudak kalemineymiş. Cidden çok beğendim ve bittikçe alacağım, buldukça stok yapacağım.

Tek bir kusuru var, o da çok uzun zaman kalıcı olamıyor. Kalıcığını arttırmak için, dudak kalemini uyguladıktan sonra pudra ile hafif üzerinden geçerek sabitliyorum. Böylece daha uzun süre kullanabiliyorum. Çok fazla pudra uygularsanız, rujun veya dudak kaleminin rengi değişecektir. Hafif bir pıt pıt yeterli.


Fiyatları ise şaka gibi; 1.99 TL.


Alın, aldırın. Hoşça kalın.

**

Okuduğunuz için çok teşekkürler, bir sonraki yazıda görüşmek üzere!


Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan" 

Etiketler: , , , ,