Günlük Makyajım | 2016


Merhaba!

Gördüm ki en son günlük makyajım ile ilgili yazıyı 2014'te yazmışım. Ben de bir an önce güncellemek istedim ve 2015 yılı dahil hâlâ severek kullandığım günlük makyajımı sizlerle paylaşmak istedim.



Missha BB krem; Minicik bir miktar alarak varsa kızarıklıklarımın üzerine uyguluyorum. Yoksa direk kapatıcı adımına geçiyorum.


Loreal True Match Kapatıcı; gözaltlarıma, burun kenarlarıma sürdüğümde sağlıklı ve aydınlık görüntüyü elde ediyorum.


H&M Kaş Kiti; benim için en basit ve kolay adımlardan biri; "yukarı tara, boşluklara pıt pıt yap, bitti".


Maybelline Sensational Lash Mascara; 2015'te bir çok rimel deneme şansım oldu. Bunlardan biri de günlük makyaj için yeterli olan 
Maybelline Sensational rimel oldu.


Flormar Allık No.P116; pembe rengini allık için, şeftali rengini göz farı için kullanıyorum. Böylece doğal bir görünüm elde ediyorum.


Essence Soo Glow! Aydınlatıcı; efendimisssss. Ayrıntılı yazısı için buraya tıklayabilirsiniz.


Eseence 16 Triple Choc Far; The Balm Bahama Mama bana çok sıcak tonlu gelmeye başladı. Bu yüzden daha soğuk tonlu olan bu göz farını kullanıyorum. Çok fazla pigmentli. Fırçanızı bir kere bastırdığınızda bile yeterli oluyor.


Emily 204 Dudak Kalemi; son zamanlarda çok severek kullanıyorum. Sonunda pembe alt tonlu olmayan bir dudak kalemi bulabildim. 
İyi ki denk gelmiş ve almışım. O kadar yumuşak ki gerçekten ruj sürmüş hissi ve görünümü veriyor.


Son olarak; 
Normalde eyeliner çekmiyorum. Hatta son bir yıl içinde belki iki kere çekmişimdir. Bu fotoğrafta da uzuuuun zamandan sonra ilk defa eyeliner çektim ve bu çok kolay oldu. Çünkü kullandığım Maybelline Master Precise Likit Eyeliner o kadar güzel ki; saniyeler içinde pratik ve kusursuz bir eyeliner çekebiliyorsunuz ^^

**

Yukarıdaki fotoğrafın filtresiz halini blog'un Instagram hesabından görebilirsiniz.

**

Umarım günlük makyajınız için faydalı ve pratik bilgiler verebilmişimdir. Okuduğunuz için çok teşekkürler, bir sonraki yazıda görüşmek üzere!


Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan" 



Etiketler: , , , , , ,