Tangle Teezer The Original Tarak


Merhaba!

Bugün sizlere severek kullandığım bir taraktan bahsedeceğim. 


Bildiğiniz gibi bir aralar Tangle Teezer tarak çılgınlığına maruz kaldık. Bir tarağa 50 tl civarlarında bir para verilmesi mantıklı mı değil mi ortada bir çok görüş vardı. Bu yüzden emin olamadığım için bu tarak konusunda hiiiiiç oralı olmadım.

Varşova'daki son günlerimde girdiğim bir güzellik marketinde bu taraklar gözüme çarptı. Mine durur mu, hazır ortalık durulmuşken bizim paramızla 25 TL gibi bir fiyata denk gelen bu Tangle Teezer The Original tarağı aldım.


Bu tarakların bir çok çeşidi var. Kuru ve nemli saçta kullanılan mı dersiniz, banyoda ve sonrasında kullanılan mı... Açıkçası benim seçimim direk bu kuru ve nemli saçta kullanabileceğiniz "The Original" oldu.

Düşüncelerim neler?

Sevdim. Saçlarımı kırmadan kolayca açıyor. Elektriklendirmiyor. Dökülüp dökülmemesinde etkili olup olmadığı konusunda kesin bir şey demek istemiyorum, çünkü son bir yıldır saçım normalden daha fazla dökülüyor. O yüzden bu konuda pas geçeceğim. 

Peki Türkiye'de 50 TL civarlarında satılan bu tarağı almaya değer mi? Orası size kalmış, fakat, illa ki almak istiyorsanız yurt dışından söyleyin bence daha mantıklı. Fiyatı gereksiz şişirilmiş olarak görüyorum ben. 

**

Okuduğunuz için çok teşekkürler, bir sonraki yazıda görüşmek üzere!


Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan" 


Etiketler: , , , , ,