Yeniler, Bitenler & Çöpe Gidenler | Ocak 2016


Mer ha ba!

Nasıl anlatsam, nereden başlasam, Varşova Varşova! Son yazımın üstünden 3 -yazıyla ÜÇ- ay geçmiş. Şu an yazı yazdığım için mutluluktan ö lü yo rum. Lafı çok fazla uzatmadan hemen yazıya geçeceğim, ayrıntıları zaten "seyahat günlüğü" adı altında bol bol konuşacağız 😍❤


Bu süre boyunca makyaj malzemelerimi hep minimal tutmaya çalıştım. Hafif günlük makyaj yapıp, çok da fazla uğraşmadım. Bir allık, bir rimel, bir ruj ihtiyacımı karşıladı.

Bu yazıda Varşova'dayken yeni aldığım ürünleri, bitirdiklerimi ve sevemeyip çöpe attıklarımı bulabilirsiniz.

Hadi başlayalım!

**

YENİLER





H&M'den minik eksikleri tamamladım. Kalemtraş ve en sevdiğim bu tarz küpeler.


Şu anda kullandığım rimel bu. Sanırım Türkiye'de yok (edit: varmış). Aman ne güzel....... Zaten moraller bozuk, iyice üzün bizi. Elimdeki diğer rimeller ile karşılaştırmalı yazısını yazmayı düşünüyorum, orada ayrıntıları olacak.



Bunları da yılbaşı zamanında almıştım. Rossman benim için kurtarıcı oldu diyebilirim. Makyaj malzemeleri hariç en çok aldığım şey şampuan oldu zaten. Tatil seyahatlerimde kullanmak içinse iki tane kilitli poşetlerden almıştım.


BİTENLER & ÇÖPE GİDENLER


Yüz temizleme jeli olarak en sevdiklerimin başında gelen Garnier'in bu hangi serisi belli olmayan -bak Lehçe'yi gördüm yine sinirler tepeye çıktı- ürünü kullandım sürekli. Kokusu muhteşem ve çok güzel temizliyor. Özellikle göz makyajımı tekrar çıkarmama gerek kalmıyor. O yüzden kesin Türkiye'de yoktur.............. -.- Bitti ve yenisi alındı.

Edit: Canım Öznur'um bulmuş, Türkiye'de varmış, adı; "Kırmızı Meyve Özlü Arındırıcı Peeling - Aktif Saf & Temiz"miş.


Madem canım parfümümün doldurmasını bulamadım; ben de burnumu feda eder, ateş çıkartana kadar parfüm koklarım. En sonunda da doğru düzgün bunları bulabildim. Soldakinin muadil olduğu kokunun adını bir türlü hatırlayamadım. Ama sağdaki kesinlikle Angel'a benziyor.


Sanırım saç kremi seçimim hep Elseve oluyor. Yukarıda da gördüğümüz gibi saç kremi belli, şampuan kim?


Canım Maybelline Black Drama Rimel'im bitince yedekte olan suya dayanıklı hali olanı kullanmaya başlamıştım. Ama en fazla 2-3 kere kullanabildim, çünkü ÇIKMIYOR. Böyle kirpiğe yapışan bir rimel yoktur bence, evet etkisi çok güzel ama iş çıkartmaya gelince, hahahaha NO.





Ben gerçekten deodorant seçme özürlüyüm. Bunları aldım ama yok bir türlü güzel kokulu seçemiyorum. Yardım edin.




Çöpe giden ojeler ise bunlar. Sanırım renkli ojelere olan ilgimi kaybettim. Bordo, gri ve beyaz renk ojeler şimdilik benim için yeterli. Yanıma bir sürü oje alıp, sadece birini bitirmek ancak benden beklenirdi zaten. Dönüşte bavulumun 33 kg olmasından anlamamız lazımdı........... Bu arada H&M ojeler ne kadar da gereksiz pahalı? Rengi güzel ama tırnakta beğenemedim.




Yazıyı "düşmanımın başına vermesin ojeleri" ile kapatıyorum. Tabii ki de direk çöpe gittiler.

**

Yazmayı ne kadar da özlemişim! Bol bol yazı yazmak istiyorum. Planlarımı şimdiden yapmaya başladım bile. Bu dört aylık ayrılık bir daha olmasın ^^


Okuduğunuz için çok teşekkürler, bir sonraki yazıda görüşmek üzere!


Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan" 


Etiketler: , , ,