L'Oreal Paris Color Riche Collection Exclusive Eva's Pure Red Ruj

09:00


Herkese merhaba!

Size bu yazıda aldığım andan itibaren favorim olan çok güzel bir kırmızı rujdan bahsedeceğim.

L'Oreal Eva's Pure Red Rujdan beni ilk İrem haberdar etti. İrem, benim blogumun ilk takipçilerinden. Artık takipçim olmaktan çıktı tabii ki, adeta kardeş olduk. Ona buradan çok teşekkür ederim. Şimdi hemen ruja geçiyorum.


  • Eva's Pure Red, kırmızı renk rujlar içinde günlük kullanım için ideal bir ruj. Turuncu alt tonlu kiremit kırmızısı diyebiliriz.
  • Sürümü yumuşacık, kalıcılığı çok güzel. Ruju sildikten sonra bile dudağınızda izi kalıyor. Önemli olan üst üste sürdüğünüzde pütür pütür olmaması. Bu yüzden gün içinde rahatlıkla yenileyebilirsiniz. 
  • Hiç makyaj yapmadan bile sadece bu rujla dışarı çıkabilirsiniz. Her ten rengine çok yakışacağını düşünüyorum.
  • Mat fakat dudakları kesinlikle kurutmuyor.
  • 90'lardaki rujlar nasıl kokardı, aynen öyle kokuyor. Bu kimisi için olumsuz bir özellik ama ben bayılıyorum.
  • Ruju uygulamadan önce dudak kalemi bile sürmenize gerek yok. Rahatlıkla dudaklarınızı çerçeveleyebilirsiniz. Tek katta rengini alabiliyorsunuz.
  • İndirimden 20 TL'ye aldım. Normal fiyatı 30 TL civarlarında olması lazım.


Yukarıda daha önce favori kırmızılarımdan olan Avon Ultra Color Bold Coral Burst ruj ile yan yana duruşunu da görebilirsiniz. Avon daha çok bronzlaştığınızda kullanabileceğiniz bir renk. Eva'a Red ise her türlü :')


"Ben kırmızı ruj süremem" diyenlerin kesinlikle denemesi gereken bir ruj olduğunu düşünüyorum. İndirim zamanı mutlaka şans verin.


**

Okuduğunuz için çok teşekkürler, bir sonraki yazıda görüşmek üzere!

* Rujun gerçek rengini ön plana çıkartmak amacıyla hiç bir fotoğrafta efekt kullanılmamıştır.


Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Bunları da beğenebilirsin;

13 yapılan yorum

  1. Rujun renginin güzelliğine mi senin güzelliğine mi bakalım? ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya bebeğim çok teşekkür ederim! 🙈

      Sil
  2. size de çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  3. Çok yakışmış bayıldım rengine ♥

    YanıtlaSil
  4. Cok hoş gorunuyor canim sanada cok yakismis 😍 guzel gunlerde kullan

    YanıtlaSil
  5. Çok yakışmış gerçekten <3

    YanıtlaSil
  6. Gerçekten çok güzel çok ihtiyaç duyduğum bir sayfa . Çok çok beğendim övmelere doyamadım 😂😂

    YanıtlaSil
  7. Ben çok beğendim bu siteyi iyi ki bakmışım instagramda uniyagmurblog ismim sizi mutlaka takip edicem . İnşallah indirimdedien ruj çok güzelmiş .

    YanıtlaSil

Reklam amaçlı blog URLsi bırakılan, küfür, hakaret, rencide edici, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar cevaplanmayıp silinecektir. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında dava açılabilmektedir.

BANA ULAŞIN

Ad

E-posta *

Mesaj *