TheLifeCo Organik Hindistan Cevizi Yağı

TheLifeCo Organik Hindistan Cevizi Yağı

Merhaba!

Bu yazımda sizlere çok bayılarak kullandığım Hindistan Cevizi Yağı ile düşüncelerimi paylaşacağım.
Yazı, Hindistan cevizi yağı hakkında bilgi vermekten daha çok biraz övmeye doğru gidecek. Çünkü kullandığım süre boyunca en fazla olumlu etkisini gözlemlediğim ürün oldu. Bu da beni doğal ürünler kullanmaya bir kaç adım daha itti. -hastalık derecesine gelmese bari-

Bir çok kişinin tavsiye ettiği Hindistan cevizi yağını bir de ben alıp deneyeyim dedim ve her zamanki gibi doğal ürünleri bulma derneği olarak Aradolu'dan siparişimi verdim. 

Oda sıcaklığında katı halde olan Hindistan cevizi yağı, elinize aldığınızda bu şekilde sıvılaşıyor. 

Hindistan cevizi yağının faydaları yazmakla bitmez gerçekten. Sitede belirtilenleri kısaca paylaşmak gerekirse;


Neredeyse yukarıdaki bütün uygulamalarda Hindistan cevizi yağını kullandım. Çok çok memnun kaldım. Gerçekten %100 doğal bir ürün kullanmak çok güzel bir hismiş.

Cildimi güzelce temizledikten sonra nemlendirici olarak yüzümde kullandım; Son bir kaç haftadır yüzümde kızarıklıklar vardı. Tam o sırada da bu ürün elime gelmişti. Ben de sabah ve akşam olma üzere çok çok az bir miktarda alıp temiz cildime yedirerek nemlendirici olarak kullandım. -çünkü çok fazla sürersem de yağın etkisi ile sivilcelenmeye yol açabilirdi- Kızarıklıklarım neredeyse kayboldu, cildimdeki renk eşitsizliği gitti. Bundan sonra yüz nemlendiricim bellidir. Özellikle göz çevreme pıt pıt hareketlerle yayıyorum ki iyice etki etsin.

Ayaklarıma bakım yaparken nemlendirici olarak kullandım; Özellikle banyoda ölü derileri attıktan sonra sürmenizi tavsiye ederim, yumuşacık yapıyor. Ayrıca duştan sonra vücudumu nemlendirmek için de kullandım.

Tırnaklarımın bakımında kullandım; tırnaklarıma manikür yaptıktan sonra tırnak kenarlarına sürerek beslemesini sağladım.

Saçlarıma bakım yapmak için; tüm saç uçlarıma sürdükten sonra saçımı toplayıp, bir gün bekletip, ertesi gün yıkadım. Şimdiye kadar o kadar saç ürünü kullandım gerçekten en güzel etkiyi bu yağdan aldım. Saçlarım parladı, yumuşacık ve pürüzsüz oldu. Ve hatta biraz da sanırım rengi açıldı. Ki araştırmalarıma göre Hindistan Cevizi Yağı kullanarak saç açma işlemi yapabiliyormuşsunuz.

Bunların yanı sıra dudak balmım bittiği için dudaklarıma direk bu yağı sürüyorum artık. Uzun süre nemli durmasını sağlıyor. 

Sonuç olarak Hindistan cevizi yağını bitinceye kadar cilt, tırnak ve saç bakımımda hep kullanacağım. İyi ki almışım diyorum. Şiddetle de tavsiye ediyorum.


TheLifeCo Organik Hindistan Cevizi Yağı hakkındaki diğer ayrıntıları Aradolu'nun sitesinden öğrenebilirsiniz.

Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"



#anKara

Etiketler: , , , , ,