Pure Beauty Multi-Function BB Krem

09:00


Herkese merhaba!

Sizlere bir süredir kullandığım ve çok memnun kaldığım bir üründen bahsedeceğim.
Roaccutane tedavisinden sonra kendime verdiğim "fondötenlere tövbe edeceYim" sözümden sonra güzel bir şekilde ilerlediğimi düşünüyorum. Bu yola Missha BB krem ile yola çıktım. Çok da memnun kaldım -ayrıntılı yazısını buradan okuyabilirsiniz-


Daha sonra daha uygun fiyatlı ve sonuçlarından çokça memnun kalınan bu Pure Beauty BB Krem gözüme çarptı. Canım Balıkesir'imin merkezinde Watsons olmadığı için bir türlü edinememiştim ama sonunda Edremit şubesinde aldım ve kullanma şansı buldum. 

Gelelim benim düşüncelerime;

Pure Beauty BB Krem'inin uygulanmış hali.
Işıklı ve ışıksız ortamdaki görüntüsü.
  • İndirimden 20 TL'ye almıştım. İndirimsiz hali 30 TL civarlarında. Fiyat/performans açısından çok çok başarılı buldum.
  • İçinde 42 SPF güneş koruma faktörü içeriyor. Böylece makyajınızdan önce güneş koruyucu sürmenize gerek kalmıyor. Bu çok çok güzel bir özellik. Son zamanlarda yüzüm çok kuru olduğu için ben sürmeden önce Hindistan cevizi yağından minicik sürerek kuru cildimi nemlendiriyorum. Daha sonra BB kremi uyguluyorum.
  • Kapatıcılığı oldukça yüksek. Ben sadece yüzümdeki kızarık olan bölgelere uyguluyorum. Bu da genellikle yanaklarım oluyor. Çok güzel bir şekilde cilt renginizi eşitliyor.
  • Renk demişken, Pure Beauty BB Krem'in herhangi bir renk çeşitliliği yok. Tek renk. Bu sizi korkutabilir, fakat rahatça kullanabilirsiniz, çünkü cildinizin rengi ile tamamen uyum sağlıyor.
  • Gün boyunca cildimde kalıyor. Pudra ile de sabitlerseniz, uzun süreli sonuç alabilirsiniz.
  • Paraben ve alkol içermemesi de içerik takıntılarına güzel bir haber olsun.

Sonuç olarak; alın aldırın.

**

Edit: Ben bu yazıyı hazırlarken Görkem de aynı ürün hakkındaki düşüncelerini paylaşmış ❤️ Blog yazısını okumak için buraya tıklayabilirsiniz.

**


Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Bunları da beğenebilirsin;

10 yapılan yorum

  1. Renk seçenekleri sunulsa mükemmel olacak güzel bir BB krem ♥ Paylaşımın için teşekkürler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim ne demek ^.^ Belki ilerleyen zamanlarda yaparlar :')

      Sil
  2. Bende sivilce ilacı kullanıyorum. Bazen dışarı çıkarken bu markanın bb kremini kullanıyorum. Ama çene ve yanak bölgem çok kuru olduğu için kötü bir görüntü oluşuyor. Altına nemlendirici sürsem bile. Sizce tedavi esnasından bu tarz şeyler sürmem uygun olur mu ? Ve bu kuruluğun gitmesi için siz ne kullandınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef tedavi süresinde aşırı kuruluk olduğu için ne kadar nemlendirilse de o görüntü oluşuyor. Makyaj yapabilirsin bir sıkıntı olmaz ama mecbur kalmadıkça cildinin nefes almasını sağla bence ^.^

      Sil
  3. Bende bu ürünü kullaniyorum fakat bu ürünün renk secenegi var biri koyu biri daha acik renk olmak uzere ayrica ayni markanin cc kremide ayni sekilde basarili ve onun da renk secenekleri var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BB krem tek renk olarak biliyorum ben. Cildin rengine her türlü uyuyor. CC'yi daha denemedim ^^

      Sil
  4. burda dudağındaki ney ya rengi çok güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Essence'in 06 numaralı dudak kalemi olması lazım ^^

      Sil
  5. Çok güzel yazıyorsunuz ve yazdıklarınız çok işime yarayacak. Ben makyaja ufaktan bir giriş yapicam ve ihtiyacım sace bazen sürmek için bb krem di en iyisini de şu an buldum 😄😄👌🙈

    YanıtlaSil

Reklam amaçlı blog URLsi bırakılan, küfür, hakaret, rencide edici, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar cevaplanmayıp silinecektir. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında dava açılabilmektedir.

BANA ULAŞIN

Ad

E-posta *

Mesaj *