Telefonumda Ne Var?


Merhaba!
Bugün benden çok istenen bir yazı ile karşınızdayım.

Bir ara fotoğraflarımı ne ile çektiğim ve kullandığım fotoğraf uygulamaları çok fazla sorulmuştu. Bu yüzden ben de "Telefonumda Ne Var?" yazısını altında hem bunu cevaplayayım dedim, hem de kullandığım uygulamaları sizlerle paylaşmak istedim.


Öncelikle telefonumun modeli; Samsung J7. 2015 yazı boyunca belki de yüzlerce telefon inceleme videosu izlemişimdir. İstediğim hep Note 3 tarzı telefonlardı. Ama son dakika Teknosa'dayken bir çalışan bu telefonu tavsiye etti. O zaman çok fazla güvenememiştim, ben de bu telefonu araştırdım ve isteklerimi karşılayacağına inanınca almaya karar verdim. Şu an iyi ki almışım diyorum, çünkü hem uygun fiyatı hem de gösterdiği performans çok iyi. Artık blog fotoğraflarımı bile bu telefon ile çekiyorum. Instagram'a yüklediğim bütün fotoğraflar da bununla çekildi. Gerçekten gözüm kapalı almanızı tavsiye edebileceğim bir telefon. Ayrıntılı özelliklerini buradan okuyabilir ve inceleme videosunu izleyebilirsiniz.




Gelelim benim telefonumdaki uygulamaların neler olduğuna; minimalist bir insan olduğum için, hayatımın her köşesinde sadeliğe önem veriyorum. Bu yüzden telefonda da "ne lazımsa o" kuralı geçerli. Fazlalığa yer yok.

Hemen diğer kısımlara geçelim. İlk kısımda telefon ile gelen önceden yüklenmiş uygulamalar var. Ben bunlardan en çok Gmail ve Hotmail'in e-posta uygulamalarını kullanıyorum.

İkinci kısımda ise "sosyal medya", "seyahat", "fotoğraf", "bankacılık", "ders vb.", "alışveriş" klasörleri var. Bunların ayrıntısına girmeden önce diğer uygulamalara hemen bir göz atalım.


Sol kısımda bilmediğiniz bir uygulama yok bence, bu yüzden Sayfa Yöneticisi'ne parmak basıp devam edeceğim. Blog'un Facebook sayfasını buradan kontrol ediyorum.

Sağ kısımda ise daha çok yurt dışındayken çok kullandığım ama silmeye kıyamadığım -çünkü hala kaçma planları yapıyor- uygulamalar var.


Gelelim ders bölümüne;
Alışveriş kısmında ise beni zarara sokan iki uygulama var. Ne kadar az uygulama kullanırsam benim için o kadar faydalı diyerek bir AliExpress, bir de Hepsiburada uygulamasını -o bile fazla- bulunduruyorum.

Gelelim asıl soruların cevapları olan kullandığım fotoğraf uygulamalarına;


Bankacılık bölümünde ise;

**

Benim kısa sürer diye düşündüğüm ama upuzuuuun süren "Telefonumda Ne Var?" yazım böyleydi. Umarım beğenmişsinizdir ^.^ Okuyan herkese teşekkürler, yorumlarınızı, düşüncelerinizi ve sorularınızı bırakmayı unutmayın, bir sonraki yazıda görüşmek üzere!


Sizin tavsiye edeceğiniz uygulamalar varsa lütfen yazın ^.^ 


Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Etiketler: , ,