Aliexpress Alışverişi - 1. Kısım

09:00


Merhaba!

Yazmaktan çok keyif aldığım bir konu ile karşınızdayım. Tabii ki de alışveriş! Eskiden "amaan uğraşamam" dediğim şeyin şu an kulu ve elçisi oldum. Aliexpress batağındayım. Gördükleriniz bu alışverişimin daha 1. kısmı.

Türkiye'de beğendiğim şeyleri Aliexpress'te çok çok çok ama çok uygun fiyata bulduğum için, biraz da beklemeyi göze alarak olayı mutlu sona bağlıyorum. Bu yüzden son zamanlarda sık sık bu siteden alışveriş yaptım. Eğer isterseniz, nasıl alışveriş yapıldığını, nelere dikkat edilmesi gerekildiğini anlatan bir yazı da yazabilirim.


O zaman Aliexpress'ten aldığım ürünler nelermiş, gelin hemen bakalım:


Bu oval fırça hakkında ayrıntılı bir yazı yazmıştım. 3 haftada elime geçti. Fiyatı ve ayrıntılı fotoğrafları ise burada.


Telefona takabildiğiniz bu lensler ise üç haftada elime geçti.


"Spor yaparken telefonunuzu nereye koyacağını şaşıranlar derneği"ne hoş geldiniz. Artık koşarken telefonu yerden toplamaya son! Telefonuzu bu aparatın içine koyuyorsunuz ve kolunuza takıyorsunuz. İşte size kökten çözüm. Bu ürün 2.55 $ ve 25 günde elime geçti.


Aldığıma en çok memnun kaldığım ürünlerden biri ise bu gözlük oldu. Kaliteli çıktığı için çok sevindim.  Gözlüğün fiyatı sadece 7 $ ve 18 günde elime geçti.


Arabayla seyahat ederken telefonu koyacak yer bulamıyordum. İşimi kolaylaştırsın diye bu telefon tutucuyu aldım. Gerçekten çok sağlam ve kaliteli. 18 günde elime geçti.


Bir başka sağlam ve kaliteli çıkanlardan biri de bu tripod oldu. Bacaklarından dolayı ahtapot tripod da deniliyor. Her yere rahatça tutturabiliyorsunuz. Telefonu da çok sağlam kavrıyor. Düşme tehlikesi yok.  En uzun sürede gelen bu ürün oldu. 2 ayda elime geçti. Sanırım ürün dağıtımı geç başladı o yüzden. Satan kişiyle mesajlaştığımda da çok yardımcı oldu. Bir sıkıntı olmadı.


Biz burada telefon kaplarına boşuna para veriyormuşuz. İnanın şu kap burada satılan 60-70 TL'lik kaplar ile aynı kalitede. Çok sağlam. Çok severek kullanıyorum. Elime 1 ayda geçti.

**

Sonuç olarak; şimdiye kadar Aliexpress.com'dan aldığım tüm ürünlerden çok memnun kaldım. Ürünlerin ayrıntılı fotoğraflarını ve fiyatlarını linke tıklayarak daha rahat ve ayrıntılı görebilirsiniz. Aliexpress alışverişimin 2. kısmını ise diğer ürünler geldiğinde yazacağım.


Okuduğunuz için teşekkürler!

Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Bunları da beğenebilirsin;

18 yapılan yorum

  1. güle güle kullanın :) açıkçası bu siteden nasıl alışveriş yapılacağını anlatan bi yazı gelse benim için süper olur ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Bütün soruları toplayıp derledikten sonra bir yazı yazacağım.

      Sil
  2. Hepsi çok kullanışlı ürünler güle güle kullanım, ben de artık korkumu yendim ve verdim siparişimi umarım benimki de 3 hafta içinde gelir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Umarım hemen gelir ^.^

      Sil
  3. güle güle kullan fırçayı ben de almıştım gayet memnunum telefon lensleri ilgimi çekti nasıl kullanılacağını şu anda anlamadım gerçi ama bakacağım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Lensler mandal gibi, kameraya denk gelecek şekilde tutturuyorsunuz. Çok kolay. Ürünün linkinde ayrıntılı görselleri var.

      Sil
  4. Benim aldığım gözlük çok kötü çıkmıştı :D Tripod gerçekten iyi görünüyor, ben de bakacağım :) Özellikle kırtasiye bölümüne hayranım ben. türkiyede 15-20tl olan ürünler 2-3$, takıcılarda 25tl verdiğimiz kolyeler 3$ :) Halbuki o takıcılar da oradan alıyor artık herkes akıllı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ürünün kalitesi satıcısına göre değişiyor. Ufak tefek püf noktaları var. Bazen kötü denk gelebiliyor maalesef. Ben kırtasiye bölümüne girersem imkansız çıkamam. O yüzden bakmamaya çalışıyorum :ı

      Sil
  5. Ben galaxy J5 kullaniyorum, o lenslerden alirsam benim telefona sizce uyar mi bu arada gule gule kullanin :)

    YanıtlaSil
  6. Gözlüğümüz aynıymış :) Bende bu renkle siyah arasında kalıp siyah olanı tercih ettim. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Yaz geliyor diye renkli olsun dedim ^.^

      Sil
  7. Bende o gözlükten aldım bekliyorum büyük bir heyecanla :)

    YanıtlaSil
  8. merhaba ben aliexpresten nasıl alışveriş yapılacağını tam çözemedim bi türlü korkuyorum dandik şeyler gelicek diye, bi yazı yazsanız aliexpresle ilgili ne güzel olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda yazacağım. Şu an bilgisayarım serviste ^^

      Sil

Reklam amaçlı blog URLsi bırakılan, küfür, hakaret, rencide edici, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar cevaplanmayıp silinecektir. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında dava açılabilmektedir.

BANA ULAŞIN

Ad

E-posta *

Mesaj *