Aliexpress Alışverişi: Oval Fırça

09:00

Aliexpress Alışverişi | Oval Fırça

Merhaba!

Bu sefer ilginç bir ürün ile karşınızdayım. Son zamanlarda oldukça popüler olan oval fırçalar ile ilgili düşüncelerimi sizinle paylaşacağım.

Bu oval fırçaya nasıl sahip olduğumdan kısaca bahsedeyim. Bir süredir merak ettiğim şeyleri ve uygun fiyata almak istediğim ürünleri Aliexpress'ten almaya başladım. Oval fırça da bunlardan biriydi. Biraz araştırdıktan sonra Mac oval fırça ile neredeyse aynı olan bu oval fırçayı satın aldım.

Aliexpress Alışverişi | Oval Fırça

Şimdi gelelim benim düşüncelerime;

  • Siparişi 28 Şubat'ta verdim, 13 Nisan'da elime geçti.
  • 3.82 $'a aldım. Mac oval fırçanın fiyatı ise 42 $.
  • Kullanmadan önce ne olur olmaz saf alkol ile dezenfekte ettim.
  • Pure Beauty BB kremi yüzüme uygularken kullandım. Önce elimin üstüne bir miktar BB kremi aldım. Daha sonra oval fırça ile yüzüme uyguladım.
  • Kılları çok sık olduğu için ürünü kesinlikle emmiyor.
  • Sık kılları sayesinde ürünün kapatıcılığını etkilemeden homojen bir şekilde cildinize uyguluyor.
  • Kapatıcı uygulamasında da memnun kaldım. Daha önce cildime uyguladığım BB krem ile çok güzel bir şekilde geçiş etkisi olmaksızın karıştı.
  • BB kremin yanı sıra, kontür yaparken toz bir üründe, krem aydınlatıcıda, sabitlemesi için uyguladığım toz aydınlatıcıda çok rahat bir şekilde kullanabildim. Kullandığım ürünü tamamen cildime bırakıyor ve başka bir ürüne geçişi çok çok kolaylaştırıyor.


Aliexpress Alışverişi | Oval Fırça

Böyle akrobatik yetenekleri de var :')

**

Oval fırçayı gerçekten çok beğendim. Gerek var mı yok pek bilmiyorum ama en azından denemiş oldum. Peki siz hiç denediniz mi ya da almayı düşünüyor musunuz?

Not: Tüm ürünler elime geçtiğinde toplu bir Aliexpress alışverişi yazısı gelecek.

Okuduğunuz için çok teşekkürler. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!


Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Bunları da beğenebilirsin;

10 yapılan yorum

  1. Bende bir sürü fırça siparişi vermiştim bu da onlardan biriydi, sonra kargom ilk defa yolda kaybolunca para iadesi aldım. Deneyemeden içimde kaldı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kayıp mı oldu :o Çok ilginç. :( Benim aldığım kişiden almayı dene bir de olmadı.

      Sil
  2. Bu fircalardan uzun suredir almak istiyorum ama cok kullanissiz gibi gelirdi bana bi kez daha dusunucem sanirim yazindan sonra:) fircanin yanindaki cicek mi desem bitki ne kadar guzel ne kadar tatli uzun zamandir o tarz bi bitki ariyorum ama ismini malesef bilmiyorum ne olarak geciyor nerden satin alabilirim acaba?:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, Tekzen'den almıştım. İsmini bilmiyorum. Zaten plastik bir çiçek. Dekorasyon için satılıyor ^.^

      Sil
  3. Ben ebay den sipariş verdim aynı fırça için beklemedeyim ^^ Yorumlarını okuyunca dahada rahatladım <3

    YanıtlaSil
  4. Hangi siteden aldin canim? Bende denemek istiyorum ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukarıdaki "oval fırça" kelimesine tıklarsan, direk açılır.

      Sil
  5. canım aliexpress'ten alışveriş yapmayı ne zaman anlatıcaksınn :)) satıcılar yönünden şanslı olduğun için senin anlatmanı bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ailemdeki sağlık sorunları nedeniyle şehir dışındayım. Toparlandığım zaman yazacağım. Beklettiğim için kusura bakmayın :ı

      Sil

Reklam amaçlı blog URLsi bırakılan, küfür, hakaret, rencide edici, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar cevaplanmayıp silinecektir. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında dava açılabilmektedir.

BANA ULAŞIN

Ad

E-posta *

Mesaj *