Benri Kuru Şampuan

09:00


Merhaba!

Bu sefer sevmediğim bir ürün ile karşınızdayım -hayret-

Benri Kuru Şampuan'ı Gratis'ten 10 TL'ye almıştım. Çok severek kullandığım Batiste XXL Kuru Şampuan'ı bulamayınca bu ürüne şans vermek istedim. 

Elimdeki zorla bitirilmiş Benri Kuru Şampuan'a dayanarak;

  • Uyguladıktan sonra bir süre yağlı görünümü alıyor fakat 2-3 saat sonra saç yağlanmaya başlıyor.
  • Saça temizmiş hissi vermiyor.
  • Benim aldığım renksiz olandı. Saçımda beyaz izler bırakmadı.
  • Hacim kesinlikle vermiyor.
  • Tek olur yanı çok güzel kokması, saç parfümü olarak kullanabilirsiniz.


Sonuç olarak; almayın, aldırmayın.

**


Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"


Bunları da beğenebilirsin;

4 yapılan yorum

  1. renkli olanları çok daha başarılı bence..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemedim :( Denemem de sanırım :ı

      Sil
  2. Hay aksi 😕 batiste e uygun fiystli bir muadil bulmali 😂

    YanıtlaSil

Reklam amaçlı blog URLsi bırakılan, küfür, hakaret, rencide edici, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar cevaplanmayıp silinecektir. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında dava açılabilmektedir.

BANA ULAŞIN

Ad

E-posta *

Mesaj *