DIY: Çalışma Masası İçin Çerçeve Düzenleme


Merhaba!

Uzun süredir DIY ve dekorasyon ile ilgili yazı yazmıyordum. Hazır yazıcıma yeni kartuş almışken bunu hunharca kullanmak istedim. Elimde bekleyen çerçeveleri de böylece çalışma masam için hazırladım.


Son zamanlarda Pinterest'te çok vakit geçirir oldum. Harika şeyler var. Ben ki dekorasyon, kaktüs vb. hastası bir insan olarak bu kocaman dünyada adeta kendimi kaybediyorum. "Bunu sonra kullanırım" diyip kaydettiğim şeyleri bu sefer uygulamaya geçirdim ve beni anlatan bir kaç resmi çıktı alarak çerçevelere koydum.


Bu seçtiğim resimleri önce paintte boyut olarak çerçevelere uyacak şekilde boyutlandırdım. Daha sonra uygun boyutta kesip içlerine yerleştirdim.


Büyük çerçevenin ortasına ise Mayıs ayının takvimini ve diğer iki yere de en sevdiğim bu iki fotoğrafı koydum.


Hazırladığım çerçevelerin son halleri ise böyle. Nasıl buldunuz?

**

Eğer takip etmek isterseniz Pinterest sayfam burada. Bu tür şeylerle ilgili ayrıntıları daha çok Snapchat'ten paylaşıyorum. İsterseniz minecanan kullanıcı adımla takip edebilirsiniz.

Umarım bu DIY yazısı size de ilham olmuştur. Okuduğunuz için teşekkürler.

Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Etiketler: , , ,