Wet n Wild Megalast Rujlarım

Wet n Wild Rujlar

Merhaba!

Makyaj masamı düzenlerken Wet n Wild rujlarımın yeterli çokluğa ulaştığını fark edince hakkında olumlu ve olumsuz düşüncelerimi belirttiğim bir yazı yazmak istedim.

Wet n Wild Rujlar



Wet n Wild rujlarını herkes beğenerek kullanıyor. Ben de öyle. Şimdiye kadar kullandığım en iyi rujlar diyebilirim. Özellikle dudağı kurutmaması aksine nemlendirmesi en iyi özelliklerinden diyebilirim. Mat ama kurutmayan bir ruj denemek istiyorsanız, bu rujlar istediğinizi size verecektir.


Wet n Wild Rujlar


Ben de normalde Wet n Wild Megalast serisinin sekiz rengi mevcut. Rujların büyük çoğunluğundan çok memnunum. Denediklerimden sadece Think Pink ve Just Peachy'den -onları bulamadığım için fotoğraflayamadım, çöpe mi gitti acaba?- memnun kalmadım. Renkleri çok pembe geliyor ve ben pembe ruj insanı olmadığımı bu rujlar sayesinde anladım. Bir türlü sevemedim. Gelelim diğerlerine...


Wet n Wild Rujlar
Rujların gerçek rengini göstermek amacıyla fotoğrafta hiç bir efekt kullanılmamıştır.

Cherry Bomb: En güzel koyu rujlardan diyebiliriz. Mac'in Diva rujuna muadil olarak gösteriliyor. Sürümü evet biraz zor. Ama rengi için değer. 

Sugar Plum Fairy: Rengi güzel ama dudakta birikme yapabiliyor ve ruju sildikten sonra fosforlu bir pembe iz kalıyor. Çıkartıncaya kadar dudaklarınıza zarar verebiliyorsunuz. Bu yüzden çok mecbur kalmadıkça kullanmıyorum.

Rose-bud: Araştırmalarıma göre bir çok insanda farklı, ben de ise turuncumsu bir pembe duran ruj. Özellikle yazın bronz tende çok güzel duracağını düşünüyorum. Tam bir yaz ruju. 

Cinnamon Spice: İçinde morluk bulundurmayan kiremit alt tonlu bordo bir ruj. Mü kem mel.

Mocha-licious: Kahverengi ruj arayanların arayışını burada bitirmekten büyük mutluluk duyarım. Bence Wet n Wild rujlarının içinde en iyilerinden. Çok kolay sürülüyor, kurutmuyor, daha ne olsun.

Bare It All:  Günlük makyajınızda kullanmak için ruj arıyorsanız, bu renk sizin kurtarıcınız olacaktır. Her tür makyajı kaldırabilen bir renge sahip. İster günlük makyajınızda, ister koyu göz makyajı ile gece makyajınızda kullanabilirsiniz.

Fiyatları ortalama 10 TL civarında.

Olumsuz özellikleri;
Renkten renge rujların kullanım özellikleri çok değişiyor. Yukarıda da bahsettiğim gibi biri çok kolay sürülürken, diğeri çok daha zor sürülebiliyor. Dudaklarda birikme durumu da aynı şekilde. Bir de ambalajları daha farklı ve kaliteli olabilirdi. Örneğin, kapağı her takmaya çalıştığınızda ruja değdirebiliyorsunuz.


Şu an gözüm In the Flesh renginde, bakalım o nasıl duracak.

Eğer Wet n Wild rujlarına şans vermeyi düşünüyorsanız özellikle bahsettiğim son üç rengi mutlaka sepetinize atın derim. 

**

Sizin önereceğiniz Wet n Wild rujları var mı? Bu rujlar hakkındaki düşünceleriniz neler?




Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Etiketler: , , , , ,