Garnier Göz Makyaj Temizleyicisi Express Çift Etki

09:00

Garnier Göz Makyaj Temizleyicisi Express Çift Etki

Merhaba!

"Dayak yemeyeceksem, bu ürünü sevmedim" yazısı ile karşınızdayım. Çok fazla seveni de var, hiç sevmeyeni de. Ben maalesef sevemeyen taraftayım.

Garnier Göz Makyaj Temizleyicisi Express Çift Etki

Çok sevildiğini okuduğum için denemek için indirimsiz fiyatı ile almıştım. Büyük bir hevesle denemeye başladım. Özellikle kirpiklere olan güzelleştirici etkisini çok merak ediyordum.

Garnier Göz Makyaj Temizleyicisi Express Çift Etki

Peki neden sevemedim, geçelim nedenlerine:

  • Göz makyajımı çıkardıktan sonra uyuyuncaya kadar etrafı 10 derece gözlükle gezmiş gibi buğulu görüyorum. Bu beni aşırı rahatsız etti. Hatta yanılmış olabilirim diye 4-5 kere daha kullandım. Hepsinde de aynı sonucu aldım.
  • Bunun yanı sıra gözlerimde yanma yaptı.
  • Buna rağmen güzel çıkartıyor ama tekrar kullanmam.


**

Siz bu ürünü kullandınız mı? Düşünceleriniz neler? Bir de şu şekilde kullan diyebileceğiniz önerileriniz varsa mutlaka yorumlar kısmına yorumunuzu bırakın.


Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!


Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Bunları da beğenebilirsin;

10 yapılan yorum

  1. Bu ürünü bende hiç sevmedim,temizlemesi fena değil ama yine de temizleme konusunda bi Neutrogena veya Sephora değil bence.Bi de benim de kirpiklerimi dökmüştü:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnız olmadığıma sevindim ^^ Ben de Neutrogena'yı tek geçiyorum <3

      Sil
  2. ben seven taraftayım gözümü yakmıyor ve iyi temizliyor :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke bende de o etki olsaydı :( Güle güle kullan ^^

      Sil
  3. ben de iki yıl kadar önce bunu denemiştim ve aynı yanma bende de olunca bir daha kullanmamıştım. bende markası ne olursa olsun neredeyse bütün çift fazlı ürünler yanma yapıyor ne hikmetse.. elinze sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek, yorumunuz için teşekkürler ^^

      Sil
  4. benim makyajımı güzel temizliyor fakat söylenildiği kadar MÜKEMMEL olduğunu düşünmüyorum. çok yağlı his bırakıyor kirpiklerimi yapıştırıyor. bol bol yıkamam gerekiyor bu yüzden. baya uğraştırıcı yani. :')

    YanıtlaSil
  5. Hiç sevmedim bende.Göz altlarım da yağ bezesi çıkardı. Bir kaç gün kullanmadım emin olmak için tekrar kullandım ertesi gün yine yağ bezesi çıktı o yüzden sevemedim.

    YanıtlaSil

Reklam amaçlı blog URLsi bırakılan, küfür, hakaret, rencide edici, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar cevaplanmayıp silinecektir. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında dava açılabilmektedir.

BANA ULAŞIN

Ad

E-posta *

Mesaj *