Maybelline Master Precise Liquid Eyeliner


Merhaba!


Maybelline Master Precise Liquid Eyeliner ile ilgili düşüncelerimi sizlerle paylaşmak istedim. Severek kullandığım bu eyeliner ile ilgili ayrıntılara hemen geçiyorum.


Bu likit eyelinerı Varşova'dayken almıştım. Maybelline Lash Sensational Mascara ile aynı kutuda satılıyordu. İkisi birlikte 33 Zloty'di, Yani 25-26 TL diyebiliriz. Şu an Maybelline Lash Sensational Mascara'nın 20 TL olduğunu düşünürsek, güzel bir indirim ile satın almış oldum. Çok uzun süredir eyeliner çekmediğim için "boşuna alıyorum aslında" diyerek biraz isteksiz almıştım. Ama denediğimde iyi ki almışım dedim.


Daha önce eyeliner ürünü olarak Maybelline Gel Eyeliner kullanıyordum. Ondan da çok memnunum. Eğer likit eyeliner kullanamam diyorsanız bu jel eyelinerı kesinlikle tavsiye ederim.

Gelelim benim Maybelline Master Precise Liquid Eyeliner ile ilgili düşüncelerime:



Yukarıdaki fotoğrafta ise gözümde sadece eyeliner ve hafif kahve tonlarında bir far var. Ben sadece kirpik diplerine uyguluyorum. Ne kadar ince sürülebildiğini görebilirsiniz.

Fiyatı 17-20 TL civarlarında.

**

Maybelline Master Precise Liquid Eyeliner ile ilgili düşüncelerim bunlardı. Siz bu ürünü kullandınız mı? Düşünceleriniz neler?

Okuduğunuz için çok teşekkürler. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!

Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"







Etiketler: , , ,