Yeniler & Bitenler | Mayıs 2016


Merhaba!

Mayıs ayının yeni ürünleri ve bitenleri ile buradayım :')


Gittikçe alacaklarımı sadeleştiriyorum ve bu durumdan çok memnunum. Altınoluk'a yazlığa gittiğimde sadece eksiklerimi almak için Watsons'a uğradım. Özellikle kuru şampuan almak istiyordum.


Batiste XXL Kuru Şampuan: En sevdiğim kuru şampuan. Fiyatı gerçekten çok fazla ama her TL'ine değdiği için kesinlikle tavsiye ediyorum. 

Elidor Şampuan: Elidor'un bu serisini çok severek kullandığımı bu yazımda bahsetmiştim. Uzun süredir başka bir şampuan kullanıyordum. Yazlıktaki şampuan stoğunda da bu ürünü görünce güzelliğini bir kez daha hatırladım ve tekrar satın aldım. Kokusu ha ri ka.

Flormar Dudak Kalemi 229 numara ve 202 numara: Ruj yerine daha çok dudak kalemi kullandığım kesin. Bu ikisi de benim en sevdiklerimden.

Blistex Dudak Lipbalmı: Lipbalmım bitmişti. Hep Neutrogena'nın lipbalımını alıyordum, bu sefer tekrar Blistex'e döneyim dedim.

Rimmel Top Coat Oje: Son oje bükücü. Ojenizin üstüne son adım olarak uyguladığınızda çok uzun süre kullanmanızı sağlıyor. Tırnağımdaki oje 3 bulaşık yıkama + 2 duş sonrası hala yerli yerinde duruyordu.

Flormar 427 Sandstone Oje: Ömrün boyunca tek renk oje ile idare edeceksin deseler, sanırım bu ojeyi seçerim. 

Flormar Dudak Kalemi 229 Numara ve 202 Numara
Üstteki 229 numara, alttaki 202 numara.
Özellikle 229 numarayı ne zaman sürsem, mutlaka soruluyor. Günlük makyajınızda kullanabileceğiniz harika bir renk.

Yeniler, Bitenler & Çöpe Gidenler | Mayıs 2016

Bitenler ürünler ise; gördüğünüz gibi yukarıda aldığım yeni ürünler ile aynı. Sürekli oje tazeleyen, dudak lipbalmı ve dudak kalemi yiyen biri için klasik bir görüntü :')

**

Benim güncellenmiş kozmetik alışverişim ve bitirdiklerim bunlardı. Sizin en çok bitirdiğiniz ürün hangileri?

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!







Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"


Etiketler: , , , ,