Essence Snowflake Far No: 01

09:00


Merhaba!

Bir başka uygun fiyatlı aydınlatıcı yazısı ile karşınızdayım! Bu yazımızdaki konuğumuz; Essence No:1 Snowflake Far ^.^


Essence'in farları gerçekten çok güzel oluyor. Müthiş uygun fiyatı ise üstüne kaymak misali tercih edilmesinde çok etkili. Bu farlardan biri de 01 numaralı farı; Snowflake.



  • Gerçekten kar tanesi gibi bembeyaz bir far. Bu sizi korkutmasın, aydınlatıcı olarak uyguladığınızda çok doğal duruyor.
  • İçinde sim yok ve çok doğal duruyor.
  • Farın dokusu yumuşacık, insanın sürekli dokunası geliyor -.-
  • Tozutmuyor.
  • Özellikle açık tenliler için harika bir aydınlatıcı.

Bu farı Kozmela.com'dan almıştım. Aşağıya tıklayarak ürünün sayfasına ulaşabilirsiniz.
Essence Eyeshadow Snowflake No: 01 

**

Dünyadaki bütün aydınlatıcıları VERİN BANA.

**


Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!



Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Bunları da beğenebilirsin;

6 yapılan yorum

  1. Yazılarını büyük bir keyifle ve neşeyle okumaya devam ediyorum. Önerdiklerinden kullanıp da beğenmediğim hiçbir şey olmadı, iyi ki deniyorsun ve yazıyorsun! Bir ufak ricam olacak, böyle beğendiğin ürünleri bir de yüzünde uygulayıp fotoğraflayabilir misin? Bu en çok aydınlatıcılar ve farlarda geçerli bir merak, hem benim gibi ''Neyi nasıl sürüyorduk?'' acemilerine yol gösterir, hem pek şık olur. Kozmela'da stokta bitmiş ürün, gidip Gratis'ten alacağım, hadi aynen devam! <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Eylül! Nasıl güzel bir yorum bu böyle, çok mutlu oldum ^.^ Son zamanlarda makyajımı yapıp hemen evden çıktığım için çekmeye vaktim kalmıyor. O yüzden nasıl uyguladığımı gösteremiyorum. Ama önerini mutlaka dikkate alacağım. Tekrar çok teşekkürler! <3

      Sil

Reklam amaçlı blog URLsi bırakılan, küfür, hakaret, rencide edici, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar cevaplanmayıp silinecektir. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında dava açılabilmektedir.

BANA ULAŞIN

Ad

E-posta *

Mesaj *