Kozmela.com Alışverişi | Haziran 2016


Merhaba!

Yeni kargo yeni bir yazı demek! Bu seferki yazı Kozmela.com'dan yaptığım ihtiyaç ve merak alışverişiydi :')
Çok uzun zamandan beri kozmetik diyetindeyim ve bu beni çok mutlu ediyor. Bitirdikçe almaya başladım, bu da beni güzel bir sadeleşmeye itti. Bakalım kısa ve öz alışverişim nasılmış, hemen ayrıntılara geçiyorum;

 

John Frieda Brilliant Brunette Liquid Shine Conditioner - Kahverengi Saçlara Özel Parlaklık Kazandıran Saç Kremi: Saçlarımın daha çok parlamasını istediğim için bu ürünü aldım. Ekstra bir parlaklık katıyormuş. Okuduklarıma göre seveni var. Bakalım benim saçlarımda nasıl bir etkisi olacak. Fiyatı 18 TL.

Flormar Eye Perfection Primer Shimmering Champagne Göz Makyajı Bazı No: 03: Ruhumu aydınlatıcılara satmış durumdayım. The Balm Mary Lou Manizer pahalı diye alternatiflere yöneldikçe fiyatı kadar yine harcadım. Ama bir çok da uygun fiyatlı aydınlatıcı bulmuş oldum. Şu an kullandığım aydınlatıcıların yanı sıra bir yenisi de bu Flormar'ın far bazı oldu. Far bazı olarak etkisiz bir eleman ama likit aydınlatıcı olarak HA Rİ KA. Fiyatı 15 TL.

Essence No: 06 Barely There! Ruj & No: 06 Satin Mauve Dudak Kalemi: Stoklarda olduğunu görünce tabii ki de stokladım. Fiyatları 7 ve 6 TL. İkisinin renklerini aşağıda görebilirsiniz.

Essence No: 01 Snowflake Far: 08 numarasını bulamayınca ben de bu rengini aldım. Denedim. Bu da güzel -.- Artık ömürlük aydınlatıcı kontenjanımı doldurmuş bulunmaktayım. Fiyatı 5 TL.



Golden Rose Velvet Matte 27 Numara Ruj: En son internet üzerinden Golden Rose ruj almamaya tövbe etmiştim biliyorsunuz. Çünkü beğendiğim renkler bende göründüğü gibi hiç durmadı. Bu sefer gözümü karartıp bu rengi aldım -dayanamadı- İyi ki almışım dedim, ba yıl dım. Wet n Wild Bare it All ruj ile çok çok benziyor. Fiyatı 13 TL.



Eğer almak isterseniz diye ürünlerin linklerini aşağıya bıraktım ^.^



**

Benim Kozmela.com alışverişim bu kadardı. Sizin en son yaptığınız kozmetik alışverişinde neler var? Düşüncelerinizi ve sorularınızı yorumlar bölümüne bırakmayı unutmayın!


Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!



Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Etiketler: , , , , , , ,