Yaz Makyajım | 2016


Merhaba!
Sizlerle yaz makyajımın güncel halini paylaşmak istedim. Sarılmaya bile mecalim yokken bir de makyaj yapacak gücüm hiç yok. -.- Bu yüzden en az ürünleri seçerek makyajımı yapıyorum ve kendimi erimeye bırakıyorum.

Daylong Ultra Face Spf 30 Güneş Kremi: Öncelikle çok severek kullandığım güneş kremini yüzüme sürüyorum.

Flormar Pretty Compact Blush-On: Bu allıkta iki renk vardı, biri şeftali tonları biri de bu gördüğünüz pembe. Şeftali tonu olan kırıldı ben de pressleyip onu göz farı olarak kullanmaya başladım. Yaz makyajımda ise bu pembe tonlu allığı kullanıyorum.

Krem Aydınlatıcı: Aslında bu Soo Glow!'un gerçek rengi değil. Snapchat hesabımda göstermiştim. Elimdeki Kajal aydınlatıcı ile bu az kalan Soo Glow'u karıştırınca böyle bir renk elde ettim. Çok da doğal duruyor.

Blistex Lipbalm: Dudaklarımı nemlendirmek için ise bu lipbalmı kullanıyorum.



İşte bu kadar kısa ve öz!

**


Okuduğunuz için teşekkürler!


Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Etiketler: , , , ,