Babil.com Kitap Alışverişi | Ağustos 2016


Merhaba!

Ağustos ayında yaptığım Babil.com alışverişinin yazısı ile sizlerle birlikteyim. Daha önce bir çok kez bu siteden alışveriş yaptım ve çok memnun kaldım. Son alışverişim ise merak ettiğim ve okumak istediğim kitapların listesinden seçilmiş olanlardan.

Daha önce yaptığım Babil.com kitap alışverişlerinin linklerini yazının sonunda bulabilirsiniz.


Tabii ki de spoiler vermemek için daha önceki yazılarımdaki gibi çok fazla bir şey yazmayacağım. Başlıkların üzerine tıkladığınızda kitap hakkında kısa tanıtım yazılarına ulaşabilirsiniz. Şu anda "Theo’ya Mektuplar"ı okuyorum. Van Gogh'un iç dünyasına inmek insanı gerçekten sarsıyor.

Outliers; "Bazı insanlar neden başkalarından daha başarılı olur?" sorusunun cevabını içeren bir kitap(mış). Şu an okuduğum kitap bittiğinde buna devam edeceğim.

Zamanın Kısa Tarihi; Mutlaka okunması gereken kitaplar listeme not aldığım bir kitaptı. Fiyatı da uygun geldiği için sepete eklemiştim. Son olarak da bunu okuyacağım.

Hayvanlardan Tanrılara: Sapiens; Aynı zamanda da bunu okumaktayım şu an.

Herkes Dünyanın Merkezidir; bu kitapta Leonardo Da Vinci'nin sözlerini bir araya getirmişler.

Frida Kahlo; Bilal'e anlatır gibi anlatmış. Daha çok çocuklara yönelik olan bu minik kitap Frida hakkındaki tüm temel bilgileri veriyor. Kütüphanemde kalmasını istediğim için aldım.

Sanat 101; Sanat ile ilgili temel bilmeniz gereken her şey bu kitabın içinde.



Siparişlerimin yanında her zamanki gibi Babil.com'un hediye ettiği çok tatlı şeyler de vardı. Kitap ayraçları ve not defterlerine bayıldım. Arkadaki kırmızı kap ise kitaplarınız için ^.^

Bu arada, bir kaç kitap seçimim yüzünden siparişim baya bir geç gelmişti. Ama bu süreç boyunca Babil.com beni o kadar çok bilgilendirdi ki açıkçası bu sıkıntılı durum beni pek üzmedi. İlgileri için buradan tekrar teşekkür ederim.

***

BABIL.COM KITAP ALIŞVERIŞI | OCAK 2015

BABIL.COM KITAP ALIŞVERIŞI | NISAN 2016

BABIL.COM KITAP ALIŞVERIŞI | 2015'TE ALINANLAR

***

Okuduğunuz için teşekkürler! Bir sonraki yazıda görüşmek üzere.


Sevgilerimle,






Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Etiketler: , , , , ,