Flormar.com.tr Alışverişi | Ağustos 2016


Herkese merhaba!

Biliyorum çok uzun zaman oldu, kısaca "zamanım olamadı" diyip hemen yeni yazıya geçeyim. Çünkü yazmayı ve sizlerle paylaşmayı çok özledim! 


Yine bir gece yatağın içinde internette sörf yaparken aklıma şeytan girmişti. "Flormar.com.tr'ye gir" demişti, "al tüm ürünleri"... Ben de girdim Flormar.com.tr'ye, bu ürünleri aldım. Gerek var mıydı? Hayır. Birazcık indirim sağ olsun sayesinde 92 yıl yetecek aydınlatıcım var artık. 

Bakalım neler almışım;


Flormar Always in Shape Aydınlatıcı: Toz pembe tonunda bir aydınlatıcı. Yüzünüze uyguladığınızda aşırı doğal duruyor. Ben çok sevdim. Toz bir aydınlatıcı ile sabitlediğinizde makyajınızı çıkarana kadar kalıyor. Fiyatı: 10 TL.

Flormar Eyebrow Design Kit: Sevgili Görkem'in tavsiyesi ile hastası olduğumuz, Bobbi Brown Camel far muadili olan bir ürün. Ben rengini çok sevdim. Özellikle bronzlaşınca daha da güzel duruyor. Fiyatı: 10 TL.

Flormar Loose Powder - Toz Pudra: Flormar'ın bu toz pudrasını sevenleri çok duydum. Deneme fırsatım da oldu. İlk başlarda göz çevresini kurutmuş gibi bir his veriyor, bir süre sonra bu his kayboluyor. Fiyat/performans açısından çok başarılı. Eğer toz pudra almayı düşünüyorsanız, mutlaka tavsiye ederim. Fiyatı: 14,90 TL.

Flormar Eyecatcher Dazzling Eyeshadow: Rengine tam karar veremediğim bir far. Soğuk alt tonlu kahve desem değil, lila rengi gibi desem hiç değil. Biraz riskli bir rengi var fakat göz kapağınıza uyguladığınızda rengi çok güzel duruyor. Fiyatı: 10 TL.


Ürünlerin uygulanmış halini yukarıda görebilirsiniz.


Sizin Flormar.com.tr'nin indiriminden aldıklarınız nelerdi? Bu indirim dönemini nasıl atlattınız? ^.^

**

Okuduğunuz için teşekkürler! Bir sonraki yazıda görüşmek üzere.


Sevgilerimle,




Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Etiketler: , , , , ,