Flormar Loose Powder Toz Pudra


Merhaba!
Ünlü Flormar Toz Pudra hakkındaki düşüncelerimi bir de benden dinleyin istedim ^^
Güncel olarak şu an Rimmel Stay Matte Pudra'yı kullanıyorum ve aşırı memnunum. Çok az kaldığı için pudra arayışına geçtim. Uzun süre de Flormar Loose Powder Toz Pudra ile ilgili önerileri okuyunca bir şans vermek istedim.


 Bu pudrayı Flormar'ın kendi sitesinden aldım. Kampanya vardı ve 15 TL gibi çok çok uygun fiyata Flormar Toz Pudra'ya sahip oldum.
 Bendeki 04 Beige Sand rengi.
 Her toz pudra gibi çok tozutuyor, evet. Ama performansı için buna katlanabilirsiniz.


 Fırça yerine makyaj süngeri ile sabitlemeyi tercih ediyorum.
 Göz etrafında ilk bir iki dakika sanki gerilme hissi verecekmiş sanıyorsunuz ama sonradan o his kayboluyor. İlk kullandığımda eyvah çok kurutacak demiştim ama öyle bir şey olmadı.
 İçindeki tozlar çok ince olduğu için yokmuş gibi bir uygulama sunuyor. Bu da göz altınızı kolayca pürüzsüz göstermenizi sağlıyor.


Görmeniz için elimin üstüne bolca döküp dağıttım. Sonuç; hiç belli olmuyor.


Eğer baking (pişirme) yöntemi için toz pudra arıyorsanız fiyat/performans açısından çok iyi olan Flormar Toz Pudra'yı tavsiye ederim.

**

Okuduğunuz için teşekkürler! Bir sonraki yazıda görüşmek üzere.


Sevgilerimle,




Facebook  Twitter  Instagram

Etiketler: , , , , ,