Watsons Alışverişi | Kasım 2016

10:30


Merhaba!

"AVM'ye geldin koş, Watsons buldun kap" yazıma hoş geldiniz. Canım Balıkesir-Merkez'de Watsons olmadığı için (yakın zamanda açılacakmış) bir türlü kavuşamadığım Watsons'a İstanbul'da kavuştum. Hemen ihtiyaç olanları alıp çıktım. Tek bonus ürün aydınlatıcı oldu.


Bakalım neler almışım:

Maybelline Color Sensational 745 Wooden Brown: Bu ruju uzun zamandır gözüme kestirmiştim. İndirimde olduğunu görünce hemen aldım. Çok da sevdim. Ayrıntılı yazısını yazacağım için çok fazla uzatmayayım.

Maybelline Age Rewind Kapatıcı: Hemen denediğim için böyle kullanılmış halini koymak zorunda kaldım. Kötü görünebilir, öncelikle bunun için kusura bakmayın. Kapatıcım bitmişti, son dakika bunu bulduk Öznur ile. Ve ben bu kapatıcıya; BA YIL DIM. Yazısı gelecek.

Maybelline Lash Sensational Rimel: En en en sevdiğim rimel gerçekten. Alıyorum aldırıyorum. Çevremden "neden daha önce kullanmamışım yaaa" geri dönüşlerini alıyorum. Bitmişti, yeniledim. Alın.

Maybelline New York Master Strobing Stick: Yine dört gözle beklediğim aydınlatıcıydı kendisi. Stoklarda ve indirimde görünce hemen aldım. Çok memnun kaldım. Kalıcılığı biraz hayal kırıklığı yarattı ama far aydınlatıcı ile sabitleyince bu sorun ortadan kalkıyor. Yazısı gelecek.

Rimmel Stay Matte Pudra: Sanırım yıllardır kullandığım tek pudra bu. Mükemmel ve uygun fiyatlı bir pudra arıyorsanız; budur.

**

Benim mini-alışveirişim ve yazım bu kadardı. Siz Watsons indiriminden neler aldınız?
Okuduğunuz için teşekkürler!


Sevgilerimle,


Facebook  Twitter  Instagram

Snapchat'ten ve InstaStories'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Bunları da beğenebilirsin;

8 yapılan yorum

  1. aydınlatıcıyı bende çok merak ediyorum... ilk indirimde alınacaklarda kendisi ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sleek aydınlatıcı paleti'nden bin kat daha güzel... Çok çok az simi var ama belli bile olmuyor. Sleek'i gördüğümde şok olmuştum -.-

      Sil
  2. Rujdan çok memnun kalacaksın bence, bende uzun süredir severek kullanıyorum.Kapatıcıyla ilk zamanlar anlaşamamıştık ancak şimdi doğru kullanımı öğrenince bende bayılıyorum gerçekten.Maskara hakkında ki yorumların beni çok heycanlandırdı, ilk indirim de bende koşup kapmalıyım:)Güle güle kullan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten ruju çok sevdim <3 Rengi de çok güzel. Rimelle ilgili yazımı da oku mutlaka, oradaki öncesi-sonrası fotoğrafı görünce direk almaya gidersin bence :') <3

      Sil
  3. Balıkesir'e watsons açılacağına çok sevindim. Hatta Çılgın Bediş stayla 'heyooo heyooooo' diyorum.

    YanıtlaSil
  4. Kapatıcının ıkı tonu oldugu ıcın kötü oldu sankim,açık tonu bana cok sarı geldi beyaz bıle gelmedı ölü gibi durdum ama tekrar deneyecegım acık havada bakacagım birde,cunku yapısını tok duruşunu bende çok sevdım. O rujdan bendede var eğer dudakların koyu renkte değilse hafif pembelikteyse emınım sende bayılacaksın!! Güle güle kullanasın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim <3 Sen de bence bir daha dene kapatıcıyı, çünkü çok güzel ^^ Dediğinde haklısın, iki rengi olması çok saçma oldu -.- Ruju da çok çok sevdim.

      Sil

Reklam amaçlı blog URLsi bırakılan, küfür, hakaret, rencide edici, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar cevaplanmayıp silinecektir. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında dava açılabilmektedir.

BANA ULAŞIN

Ad

E-posta *

Mesaj *