Maybelline Master Strobing Stick No: 200

10:30

Maybelline Master Strobing Stick No: 200

Merhaba!

Aydınlatıcıların kulu ve elçisi olarak bu sefer "Maybelline Master Strobing Stick" ile karşınızdayım. 

Maybelline Master Strobing Stick No: 200

Yazdan beri almak istediğim Maybelline Master Strobing Stick'i indirimde (20 TL) görünce alıp denemek istedim. İyi ki de almışım. Çok memnun kaldım. 

Maybelline Master Strobing Stick No: 200

  • Öncelikle yapısı yumuşacık, çok kolay bir şekilde dağıtabiliyorsunuz. Parmak uçlarınızda yağ gibi kayıyor.
  • Şampanya renginde. Bu yüzden cildinizde yokmuş gibi duruyor. En sevdiğim özelliği ise bu oldu zaten.
  • Gerçekten ıslak görünüm veren bir krem aydınlatıcı kendisi, çok çok sevdim. Cilt ile doğal bir şekilde tamamen bütünleşiyor.


  • İçinde sim yok dersek yalan olur. Var, ama çok çok az. Gerçekten belli bile olmuyor. Ki ben sim sim duranlardan nefret ederim, bu öyle değil. Kefilim 🙋
  • Buğday tenliyim, bronzluğum da gitti ve 200 numarasını (medium-nude glow) kullanıyorum.
Maybelline Master Strobing Stick No: 200
  • Gelelim kalıcılık mevzusuna; okuduğum yorumlara göre birçok kişi çok kalıcı olmadığını söylemiş. Bense şöyle bir uygulama yapıyorum. Daha önce Flormar Far Bazı yazımda bahsettiğim gibi, bu far bazı daha çok krem aydınlatıcı gibi olduğundan önce aydınlatıcıya baz olması için çok az uyguluyorum. Daha sonra üstüne Maybelline Master Strobing Stick'i uyguluyorum. Böylece sabitlemiş oluyorum ve gün boyu cildimde kalıyor. Hatta yağmurlu havada bile deneyimledim. Hiçbir şekilde sıkıntı olmadı. Bence kalıcılık kısmı biraz uygulamaya göre de değişiyor. Bence bir de böyle deneyin derim 💫

Maybelline Master Strobing Stick No: 200

Yukarıdaki fotoğrafta ise Maybelline Master Strobing Stick'in yüze uygulanmış halini görebilirsiniz. Yüzümde sadece aydınlatıcı var. Bu yüzden makyajsız halim için kusura bakmayın :')

Eğer "yok ben daha uygun fiyatlı aydınlatıcı önerileri istiyorum" derseniz Flormar Far Bazı ve Essence Snowflake Far yazılarına göz atmayı unutmayın.

**

Okuduğunuz için teşekkürler!
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere.







Snapchat ve InstaStories'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Bunları da beğenebilirsin;

6 yapılan yorum

Reklam amaçlı blog URLsi bırakılan, küfür, hakaret, rencide edici, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar cevaplanmayıp silinecektir. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında dava açılabilmektedir.

BANA ULAŞIN

Ad

E-posta *

Mesaj *