2017 Planlarım

10:00


Merhaba!

Her pazartesi, her ay başı, her yıl başı olduğu gibi, 2017'nin başında da yeni planlar yapmaya, ertelediklerimize baştan başlamaya hazırız!


2017 yılı için hem uzun vadeli hem de kısa vadeli birçok madde sıraladım. Uygulamak için sabırsızlanıyorum. Çünkü düzenli bir hayat elbette ki bizler için daha yararlı. Listelediğim maddeler belki sizlere de fikir olur.


Her gün;

  • Aynı saatte uyan.
  • Bir çizim yap.
  • Yarım saat kitap oku.
  • Bir fotoğraf paylaşımı yap.
  • Yarım saat yürü.
  • Kısa da olsa günlüğe o günü anlatan birkaç cümle yaz.
  • Bir dizi bölümü izle.
  • En az 2 Lt su iç.
  • Yönetilen hesaplardan en az bir paylaşım yap: Art For Duende, Blog by Mine Canan, Minimal Addiction.
  • İlgili olunan bir konuyu içeren makale oku.
  • Kapı önüne bir kap su ve yemek koy.


Haftada;

  • En az 2 film izle.
  • En az 3 blog yazısı yaz: kozmetik, gezi ve kamp günlüğünden birer yazı olacak.
  • 3 gün spor yap.
  • Bir saç bakımı yap.


Ayda;

  • En az 1 kere sinemaya git.
  • Kütüphaneye git.
  • Spotify'da bir playlist hazırla: Spotify listelerimi görmek ve takip etmek için buraya tıklayabilirsiniz.
  • 3 ayda bir saçını kestir.


Daha çok;

  • Konsere git: taranmaktan korktuğum için Oscar and the Wolf konserini iptal etmem ne güzel oldu...
  • Kamp yap: havalar iyileşince ayda bir kamp yapmayı düşünüyorum.
  • Seyahat et: Keşke zaman olsa da ayda bir şehir değiştirebilsem. Ama bunu elimden geldiğince planlamaya çalışacağım.
  • Festivallere git: Zeytinli Rock Festvali ve Nilüfer Müzik Festivali cepte.

Daha az;

  • Alışveriş yap: özellikle kozmetik alışverişini en aza indirmiş durumdayım ve çok rahatladığımı belirtmeliyim. Zira kıyafet vs. alışverişlerini de en az indirdim. İhtiyacım olan bir şey oldukça alıyorum.


2017 yılı içinde;

  • Yüksek lisans tezini bitir!
  • Başka bir şehre taşınmış ol.
  • #karsrail yap.
  • Para biriktir! (daha çok seyahat için)
  • Stockholm'e git: Canım Fatma'mı mutlaka ziyarete gideceğim.
  • İlk yardım eğitimi al: her ne kadar zamanında derslerde görmüş olsak da, mutlaka bir profesyonel eğitim alarak öğrenmek istiyorum.
  • İşaret dilini öğren: "Eller Konuşur" Twitter hesabı ile işaret dili öğrenmeye çoktan başladım <3 Ama kursuna da gideceğim.
  • İspanyolca kelimeler öğren: dili çözmek ve öğrenmek belki zor olabilir ama her gün bir kelime öğrenerek ilerlemek daha pratik olacaktır. Bunun için Play Store'dan önereceğiniz uygulamalar varsa mutlaka yazın.
  • Dövme yaptır: en az iki dövme yaptırmayı düşünüyorum. Aslında yaptırılacak çok dövme var ama en çok istediğim iki dövmeyi 2017 yılı içinde artık vücuduma kondurmak istiyorum.
  • Minimal yaşa: Kozmetik olsun, kıyafet vs. her konuda daha minimal yaşamaya karar verdim. Birkaç yıldır uyguladığım bir yaşam tarzıydı zaten. Bu sene daha da hakkını vereceğim.
  • minecanan.com'a geç!


Bu planladığım maddeleri "Bullet Journal" yöntemi ile taçlandırmak istiyorum. Youtube'da çok güzel videolar ve fikirler var. Bunu da rayına oturttuğumda sizlerle paylaşacağım.

Zinciri kırma: çok severek izlediğim ve ilham aldığım Barış Özcan'ın "Zinciri kırma!" prensibini uygulamak en büyük hayalim!

...ve son olarak; pazartesi değil, şimdi başla! 💫

**

Sizin yaptığınız planlar neler? Bunu da yapmalısın, şuna dikkat etmelisin dediğiniz önerileriniz varsa mutlaka yorum bırakın! Bir sonraki yazıda görüşmek üzere.

Sevgilerimle,


Facebook  Twitter  Instagram

Snapchat ve InstaStories'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Bunları da beğenebilirsin;

14 yapılan yorum

  1. Doğu Ekspresi ve yeni bir dil benim de en büyük isteğim! Eller Konuşur'u Instagram üzerinden takip ediyorum çok yararlı oldu farkında olmadan bir kaç kelime öğrenmişim.^^
    Bullet Journal çok sevdiğim bir olay. Yapanların videolarını, paylaşımlarını çok severek takip ediyorum. Ben de ciddi olarak son 2 yıldır yapıyorum. Düzenli, planlı olmayı sevenler için harika bir şey gerçekten.
    Saç bakımını ben de ayda 1 kez yapsam hiç fena olmayacak...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yine bir sürü ortak noktamız çıktı 👯 Her zaman ajanda vs. şeyler alıp gaza getirmeye çalıştım kendimi ama meğerse kullanmayı bilmiyormuşum. Bu sefer uygun bir defter aldığımda mutlaka yapacağım. Doğu Ekspresi'ni haberleşelim, belki birlikte olur 🙌

      Sil
  2. Çok güzel listeler. Kısa ve öz. Bir o kadar da verimli.

    YanıtlaSil
  3. Bende o kadar çok şey yapmak istiyorum ve vakitsizlikten erteliyorum ki. Yazdıklarınız arasında şehir dışı değişikliği BANA UYUYOR. tamamen buralardan gitmek istiyorum ama onun için çok zamanım var. sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de vakitsizlikten yakınıyordum ama artık bahane etmeyeceğim karar verdim ^^ Sevgiler.

      Sil
  4. Seviyorum gerçekçi listeleri böyle! Yaptıkça da mutlu olacaksın ne güzel. O şehir Ankara olabilir mi mesela? Olsa bence harika olur! Olmaz mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de nasıl harika olur ✨ En uygun zamanda gerçekleştirilsin! O göbüş öpülecek 👼

      Sil
  5. Ne kadar güzel bir yazı yazmışsınız...
    Ellerinize sağlık. Yaptığımız olan beni ileriye doğru itti ve hiç bir şekilde aklımda dahi olmayan bir şeydi ama ben de yapacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, vesile olduysam ne mutlu bana <3

      Sil
  6. BuJo uzun zamandır istediğim bir şey ama nedense hep unutuyorum! 2 gün yapsam 3.gün aklımdan tamamen çıkıyor, bir hafta sonra 'aaa benim bir defterim vardı noldu o?' diyorum :)

    Normalde yeni yıl planları bana çok gereksiz gelir, çünkü hiçbir farkı yoktur. Ama 2016 çok boş geçince, 2017 için ben de hedefler belirledim :) Ama benimki böyle değil, daha çok ölmeden önce yapılacaklar listesi tarzı bir şey oldu. Hedeflerimizin çoğu ortak aslında!

    Umarım tüm hedeflerimize ulaşırız ve güzel bir yıl geçiririz. Sevgiler! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Şeyma,
      Ben de aynen senin gibiydim. İlk iki gün hevesle başlayıp üçüncü gün unuturdum. Ama bu sefer iradeliyim sanırım, şu zaman oldu hala devam ediyorum ve devam ettikçe de hevesleniyorum. Önemli olan ilk bir hafta dişi sıkıp devam etmek. Güzel düşüncelerin için çok teşekkür ederim <3 Umarım çok güzel anılar biriktiririz 2017'de. Sevgiler!

      Sil
  7. Çok orjinal bir yazı olmuş. Gerçekten ilham verdi bana. Emeğinize sağlık.😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlham verdiyse ne mutlu bana, teşekkür ederim <3

      Sil

Reklam amaçlı blog URLsi bırakılan, küfür, hakaret, rencide edici, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar cevaplanmayıp silinecektir. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında dava açılabilmektedir.

BANA ULAŞIN

Ad

E-posta *

Mesaj *