Golden Rose Kontür Kiti

09:00

Golden Rose Kontür Kiti

Merhaba!

Bu yazıda sizlere çok severek kullandığım her derde deva Golden Rose Kontür Kiti'nden bahsedeceğim.


  • Golden Rose Kontür Kiti; kontür, bronz ve aydınlatıcı olarak üç renkten oluşuyor. Ben bu renkleri hem kontür hem far hem bronzer hem de pudra olarak kullanıyorum.
✅ İlk rengi; yüzü kontürlemek için çok ideal bir renk. Soğuk kahve tonlarında.
✅Ortadaki renk; tam bir bronzer rengi ama ben direk far olarak kullanıyorum. Bu tonlardaki renkleri göz farı olarak kullanmayı çok seviyorum.
✅ En açık rengi ise; göz altıma uyguladığım kapatıcıyı sabitlemek için kullanıyorum. Kaş altını aydınlatmak ve elmacık kemiğinin altına yaptığınız kontürü keskinleştirmek için de kullanabilirsiniz.

  • Çok az tozutuyor ama rahatsızlık verecek kadar değil.
  • Dağıtması ve uygulaması çok kolay.
  • Krem kontür ürünlerinizi sabitlemek için kullanabilirsiniz.
  • Çok fazla pigmentli olmadığı için doğal uygulama yapmanız için birebir.
  • Ambalajı gerçekten çok kaliteli. Seyahat makyaj çantanızı hazırlarken yanınıza alabileceğiniz al&çık bir ürün.
  • İndirimli fiyatı 20 TL.

Ayrıca "Yüz Kontürleme Nasıl Yapılır?" yazısını okuyarak bu ürünü nasıl uygulayabileceğinizi resimleri ile görebilirsiniz.

**

Okuduğunuz için teşekkürler! Bir sonraki yazıda görüşmek üzere.





Snapchat ve InstaStories'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Bunları da beğenebilirsin;

2 yapılan yorum

  1. Bu tarz 3lü kontür setleri baya yaygınlaştı her markada görebiliyorum artık. Bronzerım bitince bu tarz bir şey almayı düşünüyorum ben de çünkü çok pratik ve kullanışlı geliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle. Hepsi bir arada olunca da kaplama bakımından daha pratik oluyor <3

      Sil

Reklam amaçlı blog URLsi bırakılan, küfür, hakaret, rencide edici, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar cevaplanmayıp silinecektir. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında dava açılabilmektedir.

BANA ULAŞIN

Ad

E-posta *

Mesaj *