Haftalık Cilt Bakım Rutinim | 2017

Haftalık Cilt Bakım Rutinim | 2017

Merhaba!

Bu yazıda sizlere haftalık olarak uyguladığım cilt bakım rutinimden bahsedeceğim.

Haftalık Cilt Bakım Rutinim | 2017

Cildime haftada bir ya da iki kere peeling yapmaya çalışıyorum. Günlük olarak yapmayı tercih etmiyorum. Haftalık olarak yapmak cildim için yeterli geliyor.

Cilt tipim: T bölgesi yağlı, yanak bölgesi kuru (kış aylarında şımardı)

Himalaya Herbals Neem Özlü Maske: Çok severek kullandığım bir yüz maskesi. Cildime verdiği nemi ve ferahlığı çok seviyorum. Temiz yüzüme ince bir tabaka sürüp kurumasını bekliyorum. 

Natural Health Loofah Disk Peeling: Yüz maskesi kuruduktan sonra bu peeling lifini alıp ılık bir suda ıslatıyorum ve nazik hareketlerle maskeyi cildimden arındırıyorum. Yüzüm yumuşacık ve ölü derilerden kurtulmuş oluyor. Lif sert olduğu için çok fazla baskı yapmamaya çalışıyorum. Özellikle hassas ciltlerde kızarıklık oluşturabilir. 

+ Bonus: Cildinizi maskeden arındırdıktan sonra tonik uygulaması da yapabilirsiniz.

Yves Rocher Sensitive Vegetal Ultra Yatıştırıcı ve Nemlendirici Konsantre Krem: Son zamanlarda severek kullandığım tek nemlendirici. Yüzümden maskeyi arındırdıktan sonra oluşan hafif kızarıklıkları çok güzel dengeliyor. 10 dakika içinde cilt rengim eşitlenmiş oluyor. Ayrıca makyaj öncesi ve gece yatmadan önce temiz yüzüme de uyguluyorum.

Yves Rocher Nemlendirici Lip Balm: Son dokunuş olarak da kuru dudaklarım için Yves Rocher nemlendirici lip balmını sürüyorum.

Not: Yüzümü silerken de mutlaka bana özel bir havlu ya da kağıt havlu kullanıyorum. Böylece sivilce oluşumunu ve mikrop kapma olasılığını azaltmış oluyorum. Mutlaka sizler de öyle yapın ✨

**

Benim haftalık olarak uyguladığım cilt bakım rutinim böyleydi. Sizler nasıl bir rutin izliyorsunuz? Okuduğunuz için teşekkürler! Bir sonraki yazıda görüşmek üzere.


Sevgilerimle,





Snapchat ve InstaStories'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Etiketler: , , ,