Pastel Klasik Ruj No: 64

Pastel Klasik Ruj No: 64

Toplanın, dünyanın en güzel rujunu paylaşıyorum!

Pastel Klasik Ruj Serisi 64 Numara'yı nereden keşfettiğimi hiç hatırlamıyorum ama kısa süre içinde karşıma çıkması ile indirimdeki fiyatını kaçırmak istemedim ve hemen aldım. Bir süre kullandım ve deneyimlerimi yazmak için sabırsızlanıyorum! 💄


Pastel Klasik Ruj No: 64

Pastel'in bu ruju klasik ruj serisinden. Yani uzunca bir süre aramızdaydı ama daha yeni keşfetmiş olduk. Zaten şu an popüler bir ürün olsaydı eminim fiyatının en az üç katına satılıyor olurdu.

Pastel Klasik Ruj No: 64


Pastel Klasik Ruj No: 64


Pastel Klasik Ruj No: 64


Pastel Klasik Ruj No: 64

🔈 Bu ruja muadil olabilecek dudak kalemi vs. kullanıyorsanız mutlaka haber verin 🔈

***

Düşünce ve yorumlarınızı yazmayı unutmayın! Bir sonraki yazıda görüşmek üzere.



Sevgilerimle,




Facebook  Twitter  Instagram

InstaStories'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Etiketler: , , , , ,