Bitenler | 4 Mayıs 2015


Merhaba!

Evet, yaşıyorum! Bunu da kanıtlamak amacıyla, hemen ilk boşluğumda uzun süredir kenarda bekleyen "Bitenler" poşetini önüme döküp çekimler yaptım ve hemen yazıya döküyorum ^.^

Bu yoğunluk Haziran ayına kadar devam edecek, ondan sonra umarım daha sık ve güzel yazılarla burada olacağım.

Dikkat: Biraz uzun bir yazı oldu.


En son Bitenler yazısını 19 Aralık'ta yazmışım. Bu süre zarfında çok fazla ürün birikti. Hemen sizlere kısaca bunlardan bahsedeceğim. Tekrar alıp almayacaklarımı ve sürekli makyaj masamda buluduracaklarımı belirtip yazıyı bitireceğim.

Başlayalım!


En kalabalık aileden başlayayım; Loris Parfüm: Tek tek de alabileceğiniz ya da set şeklinde de tercih edebileceğiniz ürünleri olan Loris, yıllardır tercih ettiğim bir marka. Setin içinde parfümü, deodorantı ve roll-on'u bulunuyor. Sağlık Bakanlığı onaylı olması olumlu bir tarafı. Uygun fiyatı ve kalıcığından çok memnunum. 

Orada duran ikişerli ikişerli ürünlere hemen göz atalım; Garnier Tonik: Bir çok çeşidini kullandım. Aslında memnundum ama bir şekilde tadı ağzıma geldiği için bir türlü sevemedim. Şu an Neutrogena'nın Temizleyici Tonik'ini kullanıyorum, çok memnunum.

Cilt temizliğimin demirbaşı olmuş olan Neutrogena Arındırıcı Yüz Temizleme Jeli'nin artık kaçıncı kutusundayım bilmiyorum. Bunlar bitince hemen yerine yenisi alındı.

Ayrıca saçlarıma mükemmel bir parlaklık ve yumuşaklık veren Pantene Onarıcı ve Koruyucu Bakım ve Nem Terapisi saç kremi bittikçe aldıklarımdan. Elidor Şampuan ile de birlikte kullandım. Güzel sonuçlar elde ettim. Şampuanımı bittikçe değiştiriyorum. Bununla ilgili ayrıntılı yazı da gelecek. Ama Pantene ve Elidor ikilisinin ayrıntılı yazısını okumak isterseniz, burayı tıklamanız yeterli.

Garnier Makyaj Temizleme Suyu'ndan oldukça memnunum. O bittiği için şu an stoktan Bioderma H2O kullanıyorum. Dönüşümlü olarak kullanmayı tercih ediyorum.

Bepanthol Cilt Bakım Kremi: Çok uzun süre önce nemlendiricim bittiği için joker olarak bunu kullandım. Yerine La Roche Posay Effaclar Duo +'ı aldım, şu an bunu kullanıyorum. Ayrıntılı yazısı ise burada.

Favori fondötenim L'orel True Match'i ne kadar çok sevdiğimi anlatmama gerek yok. Buradan okuyabilirsiniz. Bu bitince hemen bir BB krem kullanmaya karar verdim. Missha'yı tercih ettim. Onunla ilgili yazım ise şurada.

Yine çok sevdiğim ve favorim olan Maybelline Black Drama Rimel'im bitti ve yenisi alındı bile. Bir çok rimele mudail olarak gösterebileceğim bu rimel, uygun fiyatlı ürünler arasında en iyisi, BENCE. Yazısı için tıklayın.

Roaccutane tedavisi biteli çok oldu ama bana geriye kalan kuru dudaklar oldu. Bu yüzden Neutrogena Lip Balm'larını kullanmaya devam ediyorum. Kokusu ve uzun süreli nemlendirmesi ile Neutrogena Norveç Böğürtlenli Dudak Nemlendiricisi'nden gayet memnunum.

Nadir ruj bitiyorum ve bunlardan biri Wet n Wild "Bare it All" oldu. Ayrıntılı yazısı ise burada.

Orada biten bir minik dudak kalemi var; Canım Su'nun hediye ettiği Revlon Plum Dudak Kalemi: BİT Tİ. Üzgünüm, daha fazla yazamayacağım. Nsl drdğnu şrdn grblrsnz..........

Son bir saç ürünü ile bu tarafı kapatalım; Taft Saç Spreyi: Ben ki saç spreyi kullanmayan insan, sanırım biten bu 3. saç spreyim. Her defasında farklı bir saç spreyi markası tercih ediyorum. Bunun bir sebebi yok. Çok bir beklentim de olmadığı için, markası fark etmiyor. Şu an kullandığım ise; Syoss Yoğun Hacim Saç Spreyi imiş.




"Ay Mine okumaktan daral geldi!" diyenleri duyabiliyorum. Sabredin, az kaldı! ^.^

Makyajımı hemen şöyle bir öncü birlikle silmek için kullandığım ıslak mendiller var. Migros, Tansaş gibi bir çok çeşitli ürün elimden geçti. Huggies en çok memnun kaldığım oldu. Islak mendil alacaksınız mutlaka bebekler için kullanılanlardan alın; içeriği diğerlerine göre daha temiz oluyor. Bu da bir ipucu olsun.

Dört taraflı tırnak törpüm eskidi, yerine yenisi alındı. Vücudumu nemlendirmek içinse Arko Yüz, El ve Vücut Kremi'ni tercih etmiştim. O da bitti. Yenisi için sizlerin yorumlarını bekliyorum. Çünkü tam bir vücut kremi seçme özürlüsüyüm -.-

Asetonlarımı artık babama aldırıyorum. Adamcık artık nereden alıyorsa, aldığı asetonla kırmızı ojelerimi çok rahat çıkartıyorum ahah Kendi aldıklarımdan bu kadar memnun kalmamıştım. Gülşah markasının bu asetonu da bunlardan biri. Kokusu da çok güzel, rahatsız edici değil. Tişikkirlir Bıbıcığım!

Listerine Ağız Bakım Suyu: Bu dil eriten asit(!) içerikli olan -.- Ama inatla alkolsüz olanı değil bunu kullanıyorum. "Seviyoz."

Colgate Optik Beyaz Beyazlatıcı Diş Macunu kadar samimiyetsiz bir ürün görmedim. Tabii ki de etkisi yok. Şimdi Ali Rıza'cığımın tavsiye ettiği İpana Pro-Expert'i alacağım bakalım. Diş fırçası da eskiği için yenisi alındı.

**

Genel olarak bakarsak; "sadece bitenlerin yerine yenisini al" felsefesiyle olaya yaklaştığım doğru. Bu uygulamadan da çok memnunum. Ciddi anlamda makyaj masam gereksiz ürünlerden arındı.


Sabrınız ve okuduğunuz için teşekkürler!

Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Etiketler: , ,