Aradolu.com Alışverişi | Aralık 2016

Aradolu.com Alışverişi | Aralık 2016

Merhaba!
Uzun süre sonra Aradolu.com'dan alışveriş yaptım. Bu alışverişin ardından sitenin %50 indirime girmesi de manidar oldu... Nys.

Aradolu.com Alışverişi | Aralık 2016

Uzun zamandır çok fazla ve gereksiz kozmetik alışverişi yapmamaya çalışıyorum. Sadece ihtiyaçlar üzerinden ilerlemeye çalışıyorum. Ayrıca doğal ürünlere de ayrı bir ilgim başladı. Elimden geldiğince artık dikkat etmeye çalışacağım.

Bu yüzden şimdilik ihtiyacım olan bu üç ürünü aldım;

Avokado Yağı

Avokado Yağı: Çok uzun zamandır almak istediğim bir yağdı. İndirimli fiyatını görünce alıp denemek istedim. Çok da memnun kaldım. Saç ve yüz bakımında kullanıyorum. Saçlarıma Hindistan Cevizi Yağı ile birlikte sürüp beklettiğimde nem veriyor ve parlaklık katıyor. Yüzüme de 3-4 günde bir sürüp yoğun nem vermesini sağlıyorum. Özellikle yatmadan önce uyguluyorum. Çünkü bu sıralar yüzüm çok kurumaya başladı.

İda Kew Sıkılaştırıcı Yüz Jeli

İda Kew Sıkılaştırıcı Yüz Jeli: "Madem doğal ürünlere yöneldim, o zaman doğal içerikli bir yüz kremi alayım" dedim. Biraz araştırdım ve İda Kew markasını keşfettim. Markanın diğer ürünlerine yapılan yorumlar olumlu olduğu için ben de bu sıkılaştırıcı yüz jelini alayım dedim. Bir hafta boyunca denedim ve maalesef memnun kalamadım. Yüzümde tam tamına 6 sivilce çıkarttı. Hatta cilt doktoruna bile gidip danıştım ve kullanmamamı söyledi. Belki de benim cildimde böyle bir tepki verdi ürün bilemiyorum. Ama hayal kırıklığına uğradığımı söyleyebilirim.

The LifeCo Hindistan Cevizi Yağı

The LifeCo Hindistan Cevizi Yağı: En sevdiğim ürünlerden olduğunu biliyorsunuz artık. Hem saç bakımında hem de yüz bakımında kullandığım bir yağ. Bittiği için yeniledim. Bununla ilgili uzunca bir yazı hazırlamıştım. Başlığa tıklayarak okuyabilirsiniz.

Nilgün Bodur - "Organik Aşk" Kitabı

Nilgün Bodur - "Organik Aşk" Kitabı: Yanlış hatırlamıyorsam 100 TL üzerindeki alışverişlerde bu "Organik Aşk" kitabı hediyeydi. Kısaca göz attım. Sağlıklı beslenme ile ilgili birçok tarif bulabileceğiniz bir kitap. Beğendiğim ve yaptığım tarifler olursa yine sizlerle paylaşırım.


**

Sizin sevdiğiniz organik ürünler var mı? Düşüncelerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum.

Okuduğunuz için teşekkürler!

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere,




Facebook  Twitter  Instagram

Snapchat ve InstaStories'ten takip etmeyi unutmayın; "MineCanan"

Etiketler: , , , , ,